اونس طلا2378.19
مظنه16,456,000
18 گرم3,798,800
ارزش سکه37,075,368
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,400,000
نیم26,100,000
ربع16,100,000

تغییری که این شخص بعد از یک ماه فقط نوشیدن آب کرد ببینید!

اگر به طور معمول غذا بخورید، اما فقط آب بنوشید چه اتفاقی برای بدن می افتد؟

نوشیدن آب

نوشیدن آب به مدت یک ماه بزرگترین مجازات نیست، اما خیلی هم هیجان انگیز نیست. با این حال قطعا ارزش امتحان کردن را دارد. نوشیدن فقط آب به مدت یک ماه می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر سلامت شما داشته باشد.

احتمالاً برای کسی جای تعجب نیست که نوشیدن آب کافی مهم است. آب بدن را تمیز می کند و تضمین می کند که مانند یک دستگاه روغن کاری شده کار کند. با این حال ما اغلب به جای آب، قهوه، چای، نوشابه یا محصولات لبنی می نوشیم. البته هیچ

ایرادی ندارد، تا زمانی که این کار را در حد اعتدال انجام دهید، اما مطمئناً ایده خوبی است که سعی کنید به مدت 30 روز چیزی جز آب ننوشید!

نوشیدن هیچ چیز جز سه لیتر آب در روز به مدت چهار هفته لازم نیست خیلی سخت باشد. علاوه بر این، شما به سادگی می توانید الگوی غذایی عادی خود را ادامه دهید! بعد از یک ماه متوجه خواهید شد که بدن شما به طرز چشمگیری تغییر کرده است.

موارد زیر نتیجه انجام این چالش 30 روزه برای بدن شما هستند:

. متابولیسم شما به خوبی کار می کند: پس از یک ماه خواهید دید که دیگر از انسداد یا نفخ معده رنج نمی برید.

. احتمالاً مقداری وزن کم کرده اید: بعلت بهتر کارکردن متابولیسم بدن شما و دریافت قند کمتر، چراکه لبنیات و نوشابه های گازدار را کنار گذاشته اید.

. ظاهر بهتری دارید: اگر به مدت یک ماه هر روز 3 لیتر آب بنوشید، می بینید که چین و چروک ها کم عمق تر می شوند، پوست کمتر تیره می شود و پف شما از بین می رود.

. شما احساس بهتری دارید: نوشیدن آب زیاد نه تنها برای جسم، بلکه برای وضعیت روحی شما نیز مهم است. اگر آب زیاد بنوشید، بهتر می توانید تمرکز کنید، بهتر فکر کنید، بهره وری بیشتری دارید و درنهایت احساس بهتری خواهید داشت.

پس ارزش امتحان کردن را دارد! آیا آماده چالش هستید که به مدت 30 روز هیچ نوشیدنی ای جز آب ننوشید؟

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد