اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

درج لوگوی جدید لکسوس در مدل های آینده این شرکت

لوگوی عقب سنتی لکسوس با حروف نام این شرکت در مدل های آینده جایگزین خواهد شد.

به گزارش سایت طلا، با معرفی NX 2022، لکسوس در حال معرفی طراحی جدیدی برای قسمت‌های عقب خودروهای آینده خود است. این کراس اوور اولین خودروی تولیدی لکسوس بود که لوگوی همیشگی این شرکت را در عقب نداشت و به جای آن حروف برجسته "LEXUS" را روی درب صندوق خود می دید. اکنون به نظر می رسد، این اتفاق برای همه مدل ها رقم خواهد خورد.

در مصاحبه ای با MotorTrend، برین بولیان رئیس بازاریابی جهانی لکسوس، این تغییر را تایید کرد و گفت که می توان آن را در درب عقب نسخه LX جدید نیز مشاهده کرد.

او افزود: در ادامه راه، تمامی محصولات آینده لکسوس دارای حروف یکسانی در پشت خواهند بود که جایگزین لوگوی سنتی این شرکت خواهند شد، پس بهتر است به آن عادت کنید.

بولیان در نمایشگاه دیزاین میامی به این نشریه گفت: ما به راهی نیاز داریم تا نشان دهیم که تغییر در لکسوس در حال رخ دادن است و این ممکن است یک راه احمقانه به نظر برسد، اما توجه شما را جلب خواهد کرد."

تغییری که بولیان به آن اشاره می کند، فصل بعدی استراتژی الکتریکی سازی لکسوس است که این برند ژاپنی در حال انجام آن است.

احتمالاً از شنیدن اینکه لکسوس تمام خودروهای موجود و آینده خود را به سیستم اطلاعات سرگرمی جدید تویوتا که توسط این خودروساز توسعه داده شده است، مجهز خواهد کرد خوشحال خواهید شد. Lexus سعی دارد این سیستم را در سریع ترین زمان ممکن در سراسر خط تولید خود ارائه کند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد