اونس طلا2214.05
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

اطلاع رساني سراسري اتحاديه طلا و جواهر كشور براي نمايشگاه طلاي اصفهان

سایت طلا: رييس اتحاديه طلا و جواهر كشور در نشستي مشترك با كارشناسان نمايشگاه طلا و جواهر اصفهان و تني چند از فعالان برتر صنف طلا و جواهر كشور، پيشنهادها و راهكارهاي خود را به منظور برگزاري هر چه بهتر اين نمايشگاه شناخته شده ارائه داد.


<br />به گزارش سایت طلا، حاضرین این جلسه بر این نکته اتفاق نظر داشتند که نمایشگاه های طلا و جواهر کشور باید به صورت منسجم و توسط شرکت های نمایشگاهی در سایه دیدگاه های تخصصی برنامه ریزی و مدیریت شود. همچنین در این نشست بر این موضوع تأکید شد که نظارت و حمایت اتحادیه کشوری از نمایشگاه های مورد تأیید امری به شدت ضروری است.
<br />براساس این گزارش، با توجه به قابلیت های ویژه و منحصر به فرد استان تهران در بحث جواهرات و مصنوعات، مقرر شد با هماهنگی اتحادیه کشوری دعوت نامه هایی در خصوص حضور شرکت های معتبر در نمایشگاه امسال، تنظیم و ارسال شود.
<br />رییس اتحادیه طلا و جواهر کشور نیز در این جلسه اعلام داشت: با توجه به این که اطلاعات واحدهای صنفی طلا و جواهر فعال در سراسر کشور در حال جمع آوری بوده و در این زمینه حتی اطلاعات صنفی روستاهای ایران نیز موجود است، اتحادیه کشوری در بخش اطلاع رسانی نمایشگاه فعالیت ویژه ای را با همکاری اتحادیه های استانی انجام خواهد داد تا از تمام این ظرفیت برای اطلاع رسانی به زیرشاخه های خود استفاده کند.
<br />شایان ذکر است، هفتمین نمایشگاه بین المللی فلزات گرانبها، طلا، جواهر، نقره، ساعت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، یکم تا چهارم خردادماه از ساعت 16 تا 22، در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان، واقع در پل تاریخی شهرستان برگزار خواهد شد.
<br />گفتنی است علاقه مندان شرکت در این نمایشگاه می توانند برای حضور در این رویداد طلایی بزرگ به نشانی اینترنتی <a href="http://www.talaexpo.ir/">www.talaexpo.ir</a> مراجعه کنند./ج
<br />
<br />
<br />
<br />
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد