اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی قیمت طلا امروز مورخ ۸ آذر ماه

قیمت طلا پس از آنکه در هفته گذشته کاهش قابل توجهی یافت، هم اکنون با برخی عوامل مانند انتشار سویه جدید ویروس کرونا مواجه شده است که می‌تواند قیمت آن را افزایش دهد.

ترس از کرونای آفریقایی به بازار برگشته و معامله گران به دنبال طلا هستند، مشروط بر این که واکسن ها از پس کرونای جدید برنیایند و روند نرخ بهره نیز افزایش نیابد، کرونای جدید پروازها را به آفریقا لغو کرده با اینکه محدوه طلا ۱۷۸۵ تا ۱۸۳۵ می باشد ولی برای جلوگیری از تزلزل باید بالای ۱۸۱۰ تثبیت گردد در غیر این صورت کف طلا ۱۷۷۵ خواهد شد.

فاند های مهم این هفته طلا؛ اشتغال غیر کشاورزی آمریکا در جمعه، سخنرانی سه شنبه و چهار شنبه پاول رئیس بانک مرکزی و وزیر خزانه داری آمریکا خواهد بود. همچنین باید توجه داشت که این نخستین اظهارات پاول پس از انتصاب مجدد وی خواهد بود.

اونس که به عدد ۱۷۹۳ رسیده است به علت کرونای نوع جدید آفریقای جنوبی از حمایت خوبی برخوردار است. هنوز مشخص نشده است که این سویه جدید کرونا خطرناک است یا خیر چرا که شناسایی تبعات نوع بیماری جدید مدتی طول خواهد شد و مقاومت واکسن های موجود روند پاندومی جدید را مشخص می کنند.

سخنرانی های پیش بینی شده امروز برای روند اونس طلا مهم خواهد بود لذا کماکان محدوده اونس ۱۷۸۵ تا ۱۸۳۵ در نظر گرفته می شود و کف طلا در عدد ۱۷۷۵ دلار قرار دارد که این عدد سطح حمایت مهم طلا به شمار می رود.

طلا امروز با فاندهای؛ سخنرانی رئیس بانک مرکزی اروپا در ساعت ۱۱:۳۰، شاخص خانه های در معرض فروش آمریکا در ساعت ۱۸:۳۰، سخنرانی رئیس بانک مرکزی کانادا در ساعت ۲۲:۳۰ و سخنرانی پاول رئیس بانک مرکزی آمریکا در ساعت ۲۳:۳۵ خواهند بود.

سخنرانی جروم پاول از جهت اینکه می‌ تواند سیاست های مالی فدرال رزرو را مشخص تر کرده و زمان بندی دقیق تری از زمان افزایش نرخ بهره ارائه دهد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت طلا بگذارد؛ چرا که افزایش نرخ بهره زودتر از زمان بندی های قبلی باعث خواهد شد که طلا شاهد کاهش قابل توجه قیمت باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد