اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حماس تروریست خواندن حزب الله در استرالیا را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه‌ای اقدام استرالیا به "تروریست خواندن" حزب‌الله لبنان را به شدت محکوم کرد و آن را تسلیم شدن در برابر فشارهای رژیم اشغالگر و جانبداری علنی از این رژیم و حمایت از جنایات آن علیه امت اسلامی و عربی و در راس آن لبنان، سوریه و فلسطین دانست.

به گزارش سایت طلا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در بیانیه جنبش حماس آمده است: مقاومت حزب‌الله در برابر رژیم اشغالگر و انجام وظایف انسانی، دینی، ملی و اخلاقی این جنبش در مقابله با عربده‌کشی‌های این رژیم و دفاع از ملت و سرزمین لبنان در برابر زیاده‌خواهی‌های صهیونیست‌ها، به موجب تمامی قوانین بین‌المللی و اصول و ارزش‌های انسانی و ملی اقدامی کاملا بدیهی، طبیعی و مشروع است.

درج نام جریان‌های مقاومت و جنبش‌های عربی در لیست تروریسم از سوی برخی کشورها، دشمن صهیونیستی را بیش از پیش به ارتکاب جنایت علیه آنها تشویق کرده و موجب سرپوش نهادن بر این جنایات خواهد شد و همین مسئله موجب شده تا این کشورها از یک طرف شریک جنایات صهیونیست‌ها باشند و از طرفی هم امنیت و صلح منطقه و جهان را به خطر بیندازند.
مقاومت در فلسطین و کشورهای عربی و در راس آن‌ها جنبش مقاومت اسلامی حماس و حزب الله به رغم چنین اقدامات ظالمانه‌ای، به وظایف طبیعی و اصولی خود در زمینه مقاومت در برابر رژیم غاصب و اشغالگر و حضور آن در کشورهای عربی از تمامی راه‌های ممکن ادامه خواهند داد و هرگز از گزینه مقاومت دست نخواهند کشید.

روز سه شنبه دولت استرالیا در پاسخ به درخواست نفتالی بنت که در دیدارش با اسکات موریسون در حاشیه کنفرانس آب و هوایی سازمان ملل در گلاسکو مطرح شد، حزب الله لبنان را در فهرست سازمان‌های "تروریستی" قرار داد.

دولت استرالیا همه شاخه‌ها و زیر مجموعه‌های حزب‌الله لبنان را در فهرست "تروریستی" قرار داد این درحالی است که سابق بر این تنها بخشی از این حزب را "تروریستی" اعلام کرده بود.

این موضوع اوایل سال جاری در پارلمان استرالیا مورد بحث قرار گرفت و چندین بار مطرح شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد