اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

باور نکردنی: دوقلوهای جدا شده پس از 20 سال به لطف TikTok یکدیگر را پیدا کردند

پس از بیش از 20 سال، خواهران دوقلوی 24 ساله بالاخره توانستند یک بار دیگر همدیگر را ببینند!

از هم جدا شدند

خواهران دوقلوی اندونزیایی در سال 1996 در جزیره آمبون به دنیا آمدند. اندکی پس از تولد، ترنی و ترنا از هم جدا شدند و دو نوزاد در خانواده های جداگانه قرار گرفتند، چراکه والدین به جاوه، محل زندگی خود بازگشتند تا از یکی از اعضای بیمار خانواده خود مراقبت کنند. والدین اغلب دختران دوقلو خود را در خانه های کسانی که آنها را به فرزندخواندگی قبول کرده بودند، ملاقات می کردند. پس از مدت کوتاهی، به دلیل ایجاد ناآرامی در جزیره آمبون، خانواده دیگر نتوانستند از ترنی دیدن کنند و تنها ترنا بازگشت تا با والدین خود زندگی کند.

به دنبال ترنی

خانواده بیولوژیکی و پدر و مادر ترنی دیگر با یکدیگر ارتباط نداشتند. در حالی که ترنا و پدرش به دنبال خواهر گم شده بودند، ترنی حتی از وجود خواهرش نیز خبر نداشت؛ تا اینکه ویدیویی در TikTok منتشر شد.

در TikTok کشف شد

این برنامه که بیشتر به خاطر رقص‌ها و انجام ترفندهای زنده شناخته می‌شود، اما می‌تواند منجر به رساندن آدم ها به یکدیگر نیز شود، همانطور که Treni و Trena ثابت کردند. «همسایه ترنا به دلیل شباهت زیاد دختر در ویدیویی در TikTok، که فکر می کرد او است، فیلم را به او نشان داد.»

تماس با Treni

ترنا امیدوار بود که خواهرش را پیدا کرده باشد. او پیام هایی را در TikTok و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی به Treni ارسال کرد تا درباره او بیشتر بداند. ترنی چنین می گوید: "او از من سؤالات شخصی زیادی مانند نام کامل من، شهری که متولد شده ام و اینکه والدینم چه کسانی هستند می پرسید. من سؤالات را نادیده می گرفتم چون فکر می کردم، کلاهبرداری است؛ اما پس از بررسی اکانت فیسبوک ترنا، متوجه شباهت غیرقابل انکار او با خودم شدم."

تجدید دیدار

سرانجام ترنی و ترنا پس از تماس با یکدیگر، تصمیم گرفتند که باید همدیگر را ملاقات کنند. در دیدار اول گفته می شود که فقط گریه می کردند. در پیج فضای مجازی Trena، می‌بینیم که آنها برای آشنایی بیشتر با یکدیگر، وقت می‌گذرانند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد