اونس طلا2213.45
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

گرانترین بی ام و iX معرفی شد+تصاویر

خودروسازی BMW آلمان پس از عرضه نسخه‌های متفاوت از خودروی BMW iX اکنون نسخه جدیدی از این SUV برقی را برای سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته که باید آن را گرانترین BMW iX این خودروسازی دانست.

بی ام و، خودروساز مطرح آلمانی که این روز‌ها به شدت سرگرم توسعه بخش خودرو‌های برقی خود است، اعلام کرده که به زودی خودروی BMW iX خود را به گرانترین نسخه مجهز خواهد کرد که از برچسب قیمتی حداقل ۸۳۲۰۰ دلار و حداکثر ۱۰۶۶۷۵ دلار برخوردار است.

به گزارش سایت طلا، خودروی برقی BMW iX در حال حاضر تمام پیکربندی‌های خود را داراست، به این معنی که زمان ساخت گران‌ترین نسخه آن فرا رسیده است. گفته می‌شود این خودرو قرار است یک طلوع جدید و هیجان انگیز برای برند BMW باشد، هرچند که همچون همیشه حامل سنت‌های این خودروسازی خواهد بود؛ بنابراین BMW iX 2022 هم شروع یک روند جدید و مدرن خواهد بود و هم تم همیشگی بی ام و را به صورت یک مجموعه لوکس عرضه خواهد کرد.

این خودروی جدید و لوکس قرار است در مدل‌های xDrive50 و iX Sport در کنار Premium عرضه کند. مدل پایه این خودرو xDrive50 خواهد بود که قیمت آن از ۸۳۲۰۰ دلار برای تریم بسیار پایه شروع می‌شود. این مدل را می‌توان با برخی آپشن‌های دیگر ارتقاء داد که البته سبب افزایش قیمت نیز خواهد بود. آپشن‌های این مدل شامل تریم بیرونی Shadowline با قیمت ۲۸۰۰ دلار، چرخ‌های ۲۱ اینچی و چراغ‌های روشن تیره عقب است. در مرحله بعد، وارد دنیای رنگ‌های بیرونی می‌شویم، BMW شش رنگ استاندارد و دو رنگ اختیاری را ارائه می‌دهد که ۱۹۵۰ دلار به هزینه مشتریان می‌افزاید.

برای مدل iX Sport نیز آپشن‌های دیگری نیز وجود دارد؛ مشتریان می‌توانند چرخ‌های ۲۲ اینچی Aero Bi-Color را با هزینه اضافی ۹۵۰ دلاری برای این مدل انتخاب کنند. در زمینه طراحی داخلی این خودرو، سه رنگ مختلف از چرم مصنوعی به نام Sensatec و یک گزینه گزینه پارچه‌ای با ۵۰۰ دلار هزینه اضافی وجود دارد. علاوه بر این می‌توان یک گزینه گرانتر یعنی چرم سوراخ دار Castenea Chestnut را نیز انتخاب کرد که ۲۴۵۰ دلار هزینه اضافی به مشتری تحمیل می‌کند.

اما سرانجام به نسخه Premium می‌رسیم که همه آپشن‌ها را به مشتریان ارائه می‌دهد. علاوه بر موارد بالا، در این مدل آپشن‌هایی همچون؛ نمایشگر هد بالا، کنترل صوتی BMW، دوربین داخلی، صدا‌های نمادین موتور الکتریکی، هات اسپات شخصی ۵G، صندلی‌های جلو چند منظوره، سیستم پارک خودکار و دوربین سه بعدی را می‌توان دریافت کرد. همه این آپشن ها، ۴۰۰۰ دلار هزینه درپی خواهد داشت. گزینه‌های دیگری مانند بسته هندلینگ پویا، بسته تزئینی لوکس، بسته گرمای تابشی، صندلی‌های دارای تهویه و البته چراغ‌های لیزری BMW نیز وجود دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد