اونس طلا2394.45
مظنه16,211,000
18 گرم3,742,300
ارزش سکه36,523,383
قدیم (بهار)40,800,000
جدید (امامی)43,750,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

اگر این کار ها را انجام می دهید هیچ وقت لاعر نخواهید شد

فرقی نمی کند که از چه رژیم لاغری و یا چه روشی برای کاهش وزن پیروی می کنید؛ اگر کار هایی که در ادامه به شما خواهیم گفت را انجام می دهید هیچگاه لاغر نخواهید شد.

1. در وعده صبحانه پروتئین کافی دریافت نمی کنید. مصرف پروتئین در وعده صبحانه آثار متعددی برای سلامتی دارد. از جمله این فواید می توان به کاهش اشتها، افزایش متابولیسم، بهبود تناسب و افزایش انرژی در طول روز اشاره کرد.

2. نداشتن احساس خوب. احساس خوب تاثیر بسیاری در کاهش وزن و لاغری شما دارد چراکه داشتن احساسات متفی باعث افزایش میزان مصرف غذا و پرخوری احساسی می شود.

3. تا گرسنه نشوید غذا نمی خورید. گرسنگی بیش از حد باعث می شود تا پرخوری کرده و همچنین انگیزه شما برای کاهش وزن از بین برود. از این رو هیچگاه وعده های غذایی خود را حذف نکرده و یا به تعویق نیندازید.

4. بیش از حد دیر شام می خورید. خوردن شام بسیار دیر و سنگین می تواند تلاش های شما برای کاهش وزن را نقش برآب کند و حنی وزنتان را اضافه کند.

کاهش وزن

5. بهانه جویی می کنید. عقب انداختن برنامه هایتان و اوردن بهانه های مختلف برای رژیم غذایی نامناسیتان یکی از مهم ترین عامل هایی است که باعث شکست برنامه های کاهش وزن می شود.

6. به طور منظم نوشابه می خورید. نوشیدنی هایی مانند نوشابه های گازدار سرشار از قند هستند و می توانند نه تنها باعث کاهش وزن شما شده بلکه به شکب قابل توجهی وزنتان را افزایش می دهند.

7. غذا نمی خورید. برای کاهش وزن شما نباید غذا خوردن خود را بیش از حد کاهش دهید بلکه باید به میزان مناسبی و سالم غذا بخورید تا وزنتان را کاهش دهید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد