اونس طلا2302.13
مظنه15,427,000
18 گرم3,561,300
ارزش سکه34,757,031
قدیم (بهار)39,400,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

با انجام این کارها پیش از خواب صبح خود را با چهره ای زیبا شروع کنید

انجام دادن این کارها پیش از خواب باعث بهبود سلامتی مو و پوست شما می شود و پس از بیدار شدن از خواب چهره ای دلفریب و زیبا خواهید داشت.

یک خواب خوب و راحت علاوه بر رفع خستگی ها به زیبایی و سلامتی شما نیز کمک می کند. بدن شما در هنگام خواب خود را بازسازی می کند و شما با استفاده از این فرایندهای طبیعی می تواند به هرچه زیباتر شدن خود کمک کنید.

1. پیش از خواب ماسک مو بگذارید

یک ماسک موی مناسب را انتخاب کنید و پیش از خواب برروی موهای خود بگذارید و با یک حوله یا پارچه موها را بپوشانید و صبح موهای خود را بشویید.

2. موها را در هنگام خواب از صورت خود دور نگه دارید

چربی موها باعث چرب شدن پوست صورت می شود در نتیجه پیچیدن موها در یک روسری ابریشمی هم از موخوره جلوگیری می کند و هم مانع از آسیب رساندن به پوست صورت شما می شود.

مراقبت از مو

3. سر را بالاتر از سطح بدن قرار دهید

پف کردن چشم ها در طول خواب نشان دهنده این است که ارتفاع سر نسبت به بدن مناسب نیست و به همین دلیل مایعات در زیر پوست صورت جمع می شود.

4. از کرم دور چشم استفاده کنید

اگر دور چشم های شما پف کرده است و رنگ آن رو به تیرگی رفته است و پوست شادابی ندارد پیش از خواب از کرم دور چشم استفاده کنید.

5. به مژه های خود روغن کرچک بزنید

برای آن که مژه هاهی بلند و زیبایی داشته باشید می توانید شب های پیش از خواب کمی از روغن کرچک را به مژه های خود بزنید و فردا صبح آن ها را بشویید.

مراقبت از پوست

6. به پشت بخوابید

تماس صورت با بالش باعث ایجاد چین و چروک و آلوده شدن پوست می شود اگر عادت دارید به پهلو بخوابید بهتر است از روبالشی ساتن یا ابریشمی استفاده کنید.

7. مرطوب کننده استفاده کنید

از کرم های مرطوب کننده شب که مخصوص از بین بردن عارضه های پوستی هستند استفاده کنید و پوست دست و پاها را نیز با لوسیون مرطوب کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد