اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزودن آسپرین به لباسشویی می تواند معجزه کند!

با اضافه کردن آسپرین به ماشین لباسشویی خود نتیجه شگفت انگیز آن را ببینید!

لباس های سفید

حتی با وجود بهترین شوینده های لباس و انواع ماشین های لباسشویی مدرن، ثابت ماندن رنگ لباس های سفید، تقریباً غیرممکن است! اگرچه حتی از شوینده هایی استفاده کنید که به شما اطمینان می دهد لباس های سفید شما سفید باقی خواهند ماند، اما بازهم نمی توانید از تیره شدن لباس ها و کدر شدن زیر بغل آنها جلوگیری کنید!

با هر بار شستشو، به نظر می رسد لباس های سفید خاکستری می شوند؛ اما، چگونه می توان این روند را متوقف کرد؟ خیلی ساده است؛ خوشبختانه تنها چیزی که نیاز دارید قرصی است که همه احتمالاً در کابینت دارویی خود دارند. قرصی به نام آسپرین! عجیب به نظر می رسد، اما کار می کند!

آسپرین

پنج قرص آسپرین 325 میلی گرمی را در یک کاسه بزرگ آب داغ بریزید، سپس آن را خوب هم بزنید تا تمام قرص ها کاملاً حل شوند. برای اطمینان از حل شدن سریعتر قرصها، می توانید قرص ها را قبل از قرار دادن در آب خرد کنید. در مرحله بعد، لباس های سفیدکدر شده را در تشت یا وان قرار دهید و آب آسپرین را روی آنها بریزید و بگذارید به مدت هشت ساعت خیس بخورد؛ (شما همچنین می توانید چند آسپرین به ماشین لباسشویی خود اضافه کنید، اما روش خیساندن بهتر عمل می کند.)

بعد از اینکه اجازه دادید لباس ها خیس بخورند، آنها را مثل همیشه در ماشین لباسشویی انداخته و بگذارید در ماشین لباسشویی شسته شوند.

نکته اضافه

خیلی اوقات اتفاق می افتد که یک لباس زیبا خریداری کرده اید و یک ماه پس از خرید، رنگ آن بدلیل شستشو عوض شده است و یا لباسهای مشکی خاکستری شده اند! نگران نباشید، خوشبختانه یک ترفند ساده برای رفع این مشکل هم وجود دارد. تنها چیزی که نیاز دارید فلفل سیاه است!

از دست دادن رنگ لباس ها

وقتی لباس شما رنگ خود را از دست داده یا تغییر رنگ می دهد، تمایل به خرید لباس های جدید دارید و باز کل چرخه دوباره تکرار می شود. اما زمان عبور از این حلقه معیوب با این ترفند کوچک مفید، است! اگر مقداری فلفل سیاه به ماشین لباسشویی خود اضافه کنید، لباس های شما دوباره روشن و رنگی به نظر می رسند. پس با تغییر رنگ لباس ها خداحافظی کنید!

فلفل

نحوه عملکرد: لباس های تغییر رنگ یافته خود را در ماشین لباسشویی بگذارید و مواد شوینده معمولی خود را اضافه کنید. سپس، یک قاشق چای خوری فلفل سیاه را به ماشین خود اضافه کنید و لباس ها را روی تنظیم اب سرد بشویید؛ سپس خواهید دید که لباسها با رنگ اصلی بیرون می آیند.

چطور کار میکند؟ باقی مانده صابون باعث می شود لباس های شما سریعتر کدر شوند و تغییر رنگ بدهند، اما حالا به دلیل بافت فلفل اضافه شده، باقی مانده صابون فرصتی برای چسبیدن به لباس ها پیدا نمی کند، به این ترتیب لباس های شما بدون کدر شدن شسته می شوند، علاوه بر آن، از تغییر رنگ لباس ها نیز جلوگیری می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد