اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 ترفند خفن برای گوشی های شیائومی

همه گوشی ها دارای ترفند های خاصی هستند که بسیاری از کاربران از آن اطلاع ندارند اما این ترفند ها می تواند استفاده از تلفن های همراه را بهتر و جالب تر کند.

در این مطلب به معرفی بخشی از ترفند های گوشی های شیائومی می پردازیم که می توانند تجربه شما را از استفاده از این گوشی ها عوض کنند.

1. قفل کردن و مخفی کردن برنامه ها

وارد تنظیمات می شویم و سپس وارد بخش برنامه ها و قسمت قفل برنامه می شویم خب وقتی که وارد این قسمت می شوید به دوتا بخش تقسیم شده در یک قسمت می توانید برنامه ها را قفل کنید ( با پین ، الگو و ... ) و در پخش بعدی می توانید برنامه های مورد نظرم تان را مخفی کنید.

2. اسکرین شات های طولانی

برای استفاده از این قابلیت زمانی که اسکرین شات می گیرید ، گوشه بالایی صفحه پایین عکسی که گرفتید طومار یا Scroll نوشته شده با زدن این گزینه می توانید از این قابلیت استفاده کنید البته ممکن است وارد MIUI های مختلف و متفاوت باشد.

ترفند

3. شخصی سازی اول

وارد تنظیمات می شوید قسمت تنظیمات بیشتر را باز می کنید و بخش میانبر دکمه ها حالا می توانید بر اساس سلیقه شخصی خود تایید کنید که چه چیزی بزنید یا چکار کنید اسکرین شات بگیرد یا مثلا می توانید سه تا انگشتتان را پایین بکشید یا دکمه خانه را طولانی نگه دارید.

4. شخصی سازی دوم

دکمه خاموش روشن را دوبار بزنید چراغ قوه گوشی روشن می شود وارد تنظیمات و بخش تنظیمات بیشتر و میانبر دکمه ها شوید و تنظیمات آن را فعال کنید.

5.پاکسازی بلندگو

همان راه دو مورد قبل را پیش بروید و وارد بخش پاکسازی بلندگو شوید . یک صدای گوش خراش ۳۰ ثانیه ای پخش می شود، ۲ الی ۵ بار تکرارش کنید تا پاکسازی شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد