اونس طلا2382.77
مظنه16,646,000
18 گرم3,842,700
ارزش سکه37,503,438
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

ترفندی بسیار مفید برای ازبین بردن بوی بد فاضلاب آشپزخانه!

این ترفند را برای روز مبادا، بخاطر از بین بردن بوی بد فاضلاب آشپزخانه نگه دارید!

بوی فاضلاب

احتمالاً شما نیز هر از گاهی متوجه بوی بد چاه آشپزخانه یا حمام، در خانه خود شده اید؛ این امر به دلیل ورود ضایعات مواد غذایی به چاه و بوسیله کپک ایجاد شده است. به خصوص هنگامی که بیرون هوا گرم یا باران شدید باشد، چاه به سرعت بوی نامطبوعی را به علت باقی ماندن ضایعات غذا در چاه، پخش می کند! اما نگران نباشید ما ترفندی آسان و مفید داریم که سریعا این بوی بد را ازبین می برد؛ احتمالاً همه مواد اولیه آن را در خانه داشته باشید!

محصولات شیمیایی

تعداد زیادی از محصولات شیمیایی در بازار وجود دارد که می تواند به ازبین رفتن این بو کمک کند، اما این محصولات اغلب برای سلامتی شما و محیط زیست بسیار مضر است. گزینه دیگر خوشبو کننده هواست، ولی مشکل اصلی را حل نمی کند.

اما با استفاده از این ترفند می توانید آن بوی نامطبوع را بدون هیچ گونه اثر مضر بر محیط زیست، از چاه و لوله ها ازبین ببرید.

چگونه انجام دهیم:

برای رفع این بوی بد، از محصولات زیر استفاده کنید:

100 گرم جوش شیرین

1 فنجان سرکه سفید

نیم لیتر آب گرم

آب را بجوشانید، به محض جوشیدن آب، سرکه سفید را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید. سپس جوش شیرین را در چاه مربوطه بپاشید و آب و سرکه را داخل آن بریزید. احتمالا کلی سرو صدا از چاه فاضلاب شما خواهد آمد، اما شوکه نشوید! چاه را حدود 1ساعت بپوشانید و سپس آن را با آب بشویید؛ پس از آن متوجه خواهید شد که همه بوهای بد از بین رفته اند!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد