اونس طلا2232.37
مظنه14,417,000
18 گرم3,328,100
ارزش سکه32,481,501
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
گزارش آگهی

3 برابر شدن شانس ثبت نام لاتاری 2023 برای افراد مجرد

مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری یکی از ساده‌ترین و کم هزینه ترین روش‌های مهاجرت به آمریکا است. سالانه بیش از 10 میلیون نفر در سراسر دنیا ثبت نام لاتاری انجام می‌دهند که آرزوی برنده شدن در این برنامه مهاجرتی را دارند.

مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری یکی از ساده‌ترین و کم هزینه ترین روش‌های مهاجرت به آمریکا است. سالانه بیش از 10 میلیون نفر در سراسر دنیا ثبت نام لاتاری انجام می‌دهند که آرزوی برنده شدن در این برنامه مهاجرتی را دارند. برای برنده شدن باید یک سری اصولی را باید رعایت کنید که شانس شما در لاتاری افزایش پیدا کرد. مجردهای عزیز تا آخر این نوشته همراه ما باشید که می‌خواهیم در مورد افزایش 3 برابری شانستان در ثبت نام لاتاری، شرایط و مدارک برای ثبت نام لاتاری برترمهاجر و یک سری نکات مفید برای دوستانی که دانشجو یا سرباز هستند مطرح کنیم. در پایان نیز به یکی از حساس‌ترین بخش ثبت نام لاتاری یعنی عکس مخصوص لاتاری خواهیم پرداخت. تا پایان، این نوشته از دست ندهید!

3 برابر شدن شانس در ثبت نام لاتاری

زمانی که حرف از افزایش شانس می‌شود افراد به این فکر می‌افتند که چند بار ثبت نام لاتاری انجام دهند تا شانس آن ها افزایش پیدا کند. این باور کاملاً غلط است زیرا انجام ثبت نام لاتاری چندین باره باعث حذف شدن آن فرد می‌شود. حالا راه کار برای افزایش شانس در ثبت نام لاتاری چیست؟

تنها عزیزان مجردی که در رنج سنی 18 تا 21 سال هستند، می‌توانند شانس خود را تا سه برابر افزایش دهند. این افرادی می‌توانند از طریق زیر مجموعه شدن والدین خود دو شانس دریافت کنند و یک شانس دیگر با انجام ثبت نام مستقل دریافت کنند. دوستانی که زیر 18 سال هستند می‌توانند تنها دو شانس از طریق پدر و مادر خود دریافت کنند و افرادی که بیش از 21 سال سن دارند تنها می‌توانند با یک ثبت نام مستقل فقط یک شانس داشته باشند.

شرایط و مدارک برای ثبت نام لاتاری

افراد در برنامه مهاجرتی لاتاری می‌توانند با آسان‌ترین شرایط و کمترین مدارک در مرحله اول ثبت نام خود را انجام دهند و شانس خود را برای مهاجرت به آمریکا امتحان کنند.

شهروند کشورهای مجاز

همه کشورها مجاز برای ثبت نام لاتاری نیستند؛ یکی از مهم‌ترین معیارهایی که وزارت امور خارجه آمریکا برای مجاز بودن کشورها در لاتاری مد نظر دارد، تعدادی افرادی است که از آن کشور به آمریکا مهاجرت کردند. این معیار به این شکل که تنها کشورهایی که در 5 سال اخیر کمتر از 55,000 نفر مهاجر به آمریکا داشتند، اجازه شرکت در برنامه مهاجرتی لاتاری دارند. خوشبختانه ایران نیز برای لاتاری 2023 جزء کشورهای مجاز است. در ادامه لیست کشورهای غیر مجاز برای ثبت نام لاتاری را مطرح خواهیم کرد:

بنگلادش
برزیل
کانادا
چین
کلمبیا
جمهوری دومینیکن
السالوادور
گواتمالا
هائیتی
هند
جامائیکا
مکزیک
نیجریه
پاکستان
فیلیپین
کره جنوبی
بریتانیا
ویتنام

به جز کشورهای مطرح شده تمامی کشور ها مجاز به ثبت نام در لاتاری هستند.

مدرک تحصیلی

برای ثبت نام لاتاری باید حداقل مدرک تحصیلی دیپلم 12 ساله داشته باشید. اما افرادی که این مدرک را ندارد چیکار کنند؟ قبل از اینکه هر مشکلی به وجود بیاید، راه حلی برایش ساخته شده! عزیزانی که دیپلم 11 ساله دارند یا اصلاً دیپلم ندارند می‌توانند از طریق شرط سابقه کاری اقدام کنند. قبل از اینکه شرط سابقه کاری را مطرح کنیم به این موضوع توجه کنید که دوستانی دیپلم 11 ساله دارند می‌توانند به آموزش و پرورش ناحیه خود مراجعه کرده و مراحل اداری برای گرفتن دیپلم 12 را طی کنند.

اخطار: بعضی از افراد برای خود دیپلم جعلی می‌گیرند که این کار ممکن است برای آن ها عواقبی از جمله رد شدن پرونده آن ها بعد از برنده شدن شود. آفیسر سفارت معمولاً از بین هر چند نفر، یک نفر را انتخاب می‌کند و مدرک تحصیلی وی را بررسی و پیگیری می‌کند.

سابقه کاری

داشتن سابق کاری مورد تأیید یکی از شرایطی است که برای همه افراد الزامی نیست. اگر شما جز آن دسته از عزیزانی هستید که حداقل مدرک تحصیلی 12 ساله ندارند این شرط برای شما اجباری است. سابقه کاری که ارائه می‌دهید باید مورد تأیید آفیسر سفارت باشد و حداقل امتیاز 7 را داشته باشد. اگر می‌خواهید امتیاز شغلی خود را مشاهده کنید باید وارد سایت onetonline شده و عنوان شغلی خود را جستجو کنید. مدت سابقه کاری شما در 5 سال گذشته باید 2 سال باشد. اگر سوابق کاری مختلفی دارید باید هنگام انجام اقدامات لاتاری خود آن ها را مطرح کنید.

مشخصات فردی

در وارد کردن مشخصات فردی خود دقت بالایی داشته باشید هر گونه اشتباه در این قسمت ممکن به قیمت رد شدن شما بعد از برنده شدن در لاتاری تمام شود. اطلاعاتی که باید در مشخصات فردی وارد کنید شامل موارد زیر است:

نام و نام خانوادگی؛ این مورد حتماً به صورت انگلیسی و از روی پاسپورت خود وارد کنید

آخرین مدرک تحصیلی؛ در اینجا دقیقاً مشخص کنید که دانشجو یا فارغ‌التحصیل هستید.

جنسیت؛

تاریخ تولد؛ تاریخ تولد خود را باید به میلادی وارد کنید. البته سامانه ثبت نام لاتاری برتر مهاجر برای افرادی که تاریخ تولد میلادی خود را فراموش کردند، این امکان را فراهم کرده تا بتوانند تاریخ تولد خود را به شمسی وارد کنند.

محل تولد؛ شهر و کشور محل تولد خود را از روی پاسپورت وارد کنید.

آپلود عکس؛ در اینجا باید عکس مخصوص لاتاری خود را آپلود کنید که در بخش پایانی در مورد عکس مخصوص لاتاری صحبت کردیم.

وضعیت سربازان و دانشجویان برای ثبت نام لاتاری

یکی موانع در زندگی آقایان، خدمت سربازی است. این عزیزان بدون داشتن کارت پایان خدمت در خیلی از موارد زندگی و کاری خود به مشکل برخورد می‌کنند. افرادی که کارت پایان خدمت ندارند و طرفی دیگر دانشجو هم نیستند، نمی‌توانند پاسپورت دریافت کنند. از آن جایی برای انجام ثبت نام لاتاری نیاز به پاسپورت معتبر دارید، پس نمی‌توانید در این برنامه مهاجرتی شرکت کنید. سربازانی که پاسپورت دارند باید بدانند در صورت انجام ثبت نام و برنده شدن در لاتاری حداکثر 9 ماه فرصت برای انجام اقدامات لاتاری و رفتن به سفارت آمریکا را دارند. اگر در این زمان ذکر شده نتوانند فرایند لاتاری را انجام دهند شانس خود را برای مهاجرت به آمریکا از دست دادند.

و اما عزیزانی که دانشجو هستند؛ خانم‌های عزیزی که دانشجو هستند مشکلی برای ثبت نام لاتاری ندارند و در صورت برنده شدن اگر تحصیلات آن ها تمام نشده بود می‌توانند بعد از مهاجرت دورسی که تا به حال گذرانده‌اند را معادل سازی کنند و در یکی از دانشگاه‌ها آمریکا مشغول به تحصیل شوند؛ این پروسه برای هر مقطع و هر رشته متفاوت است.

آقایان محترم نیز باید سربازی خود را رفته باشند؛ هر چند می‌توانند از طریق دانشگاه خود برای دریافت پاسپورت اقدام کنند و از کشور خارج شوند ولی این خروج به صورت موقتی است و باید دوباره به وطن بازگردند. در صورتی که در زمان مقرر به کشور خود برنگردند شامل جریمه خواهند شد.

عکس مخصوص لاتاری

یکی از موارد حساس در زمان ثبت نام لاتاری، ارسال عکس مناسب است. عکسی که ارسال می‌کنید اگر مخصوص لاتاری نباشد، قبل از انجام قرعه کشی از لیست حذف خواهید شد. پس حتماً به نکاتی که در این بخش گفته شده توجه کنید. اگر تصمیم دارید عکس خود را در عکاسی‌ها بیندازید حتماً نکات به متصدی آن مرکز بازگو کنید.

نکته سایه و نور

از روشن بودن هر گونه چراغ بالا سر سوژه خودداری کنید تا سایه هیچ سایه‌ای در صورت وی نباشد. همچنین سوژه تا حد ممکن به دیوار نزدیک باشد تا روی دیوار نیز هیچ سایه مشاهده نشود. توجه داشته باشید نور برای عکاسی نباید خیلی زیاد یا کم باشد.

نکته پس زمینه

پس زمینه باید از رنگ‌های روشن ترجیحاً سفید استفاده کنید و از داشتن هر گونه طرح، اشیاء، شخص خودداری کنید زیر باعث رد شدن عکس شما می‌شود.

نکته عکاس

عکاس باید با سوژه فاصله‌ای بین 1.25 تا 1.5 متر داشته باشد و سر شانه مشخص و فضای خالی دوره سوژه اندازه مناسبی داشته باشد.

نکته صورت و گردن

زمان عکاسی نباید چهره شما هیچ گونه حالتی مثل اخم، خنده، گریه یا شکلک باشد. از داشتن هر گونه اکسسوری صورت و گردن و لنزهای رنگی خورداری کنید و به هیچ عنوان از کلاه، کلاه کیس و عینک استفاده نکنید. داشتن ریش و سیبل بلند ممکن بعد از برنده شدن در لاتاری برای شما مشکل ساز شود. یادتان باشد سرتان مستقیماً رو به روی دوربین باشد و داخل لنز دوربین را نگاه کنید.

نکته بانوان

داشتن یا نداشتن حجاب برای بانوان عزیز تفاوتی ندارد. اگر می‌خواهید حجاب داشته باشید به هیچ عنوان قرص کامل صورت خود را نپوشانید. همچنین اگر می‌خواهید آرایش کنید حتماً ملایم باشد زیرا داشتن آرایش سنگین باعث رد شدن عکس شما بعد از برنده شدنتان می‌شود.

نکته نوزادان

برای عکس نوزادان زیاد سخت گیری نمی‌شود. برای عکاسی از نوزاد عزیزتان می‌توانید آن را روی یک پارچه سفید خوابانده و از آن عکس بگیرید. هر چقدر صورت نوزادتان بیشتر پیدا باشد و به دلیل تکان ها ناگهانی عکس تار نباشد بهتر است ولی مراقب باشید نوزادتان اذیت نشود.

نکته فنی

هر گونه ادیت روی عکس باعث رد شدن آن می‌شود. رزولوشن عکس باید 300PX باشد و حتماً با فرمت JPEG ذخیره شود. همچنین اندازه عکس باید 600×600 با تراکم عکس 24-bit color و حجم 240 KB باشد. سامانه ثبت نام لاتاری برتر مهاجر این موارد برای عکس انجام داده و بعد ثبت نام شما را نهایی خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد