اونس طلا2324.93
مظنه15,351,000
18 گرم3,543,700
ارزش سکه34,585,803
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

تنبیه معلم به معلولیت دانش آموز منجر شد

تنبیه بدنی یک دانش آموز دختر منجر به آسیب دیدگی دائمی پای این نوجوان شد.

به گزارش سایت طلا، یک دانش آموز دختر چینی پس از آنکه از سوی معلمش مجبور به انجام ۱۵۰ حرکت اسکات شد توانایی راه رفتن عادی را از دست داد. این دختر می‌گوید او به دلیل انتقال پنهانی تنقلات به خوابگاه مدرسه اش مورد تنبیه قرار گرفت و اکنون برای راه رفتن باید از عصا استفاده کند.

این نوجوان ۱۴ ساله در حال رفتن به داخل خوابگاه خود در دبیرستانی در استان سی چوان در جنوب غربی چین بود که توسط معلمش دستگیر شد. این معلم که هویتش اعلام نشده پس از پیداکردن تنقلات در زیر تخت این دانش آموز برای تنبیه از او خواست تا ۳۰۰ حرکت اسکات انجام دهد.

با وجود آنکه این دختر مدعی شد که تنقلات متعلق به او نیست و پایش در آوریل سال ۲۰۲۰ صدمه دیده، اما معلم به حرف‌های وی اعتنایی نکرد و از او خواست تا تنبیه مورد نظر را انجام دهد. این دانش آموز که پس از انجام حدود ۱۵۰ حرکت اسکات اکنون باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد پیش از این به چندین بیمارستان در لوژئو و چنگدو ربرای درمان مراجعه کرده بود.

بنا به اعلام پزشکان این دختر به طور دائم توانایی راه رفتن عادی را از دست داده و برای راه رفتن حتما باید از عصای زیر بغل استفاده نماید. مسئولان مدرسه مبلغ ۱۲ هزار و ۵۳۰ یورو به عنوان غرامت به خانواده این دانش آموز پیشنهاد داده اند که این پیشنهاد از سوی خانواده این دانش آموز رد شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد