اونس طلا2341.98
مظنه15,286,000
18 گرم3,528,700
ارزش سکه34,439,358
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

اگر این مطلب را بخوانید دیگر به سراغ خوردن چای و قهوه نمی روید

چای و قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی هایی هستند که مردم در سراسر دنیا روزانه آن ها را مصرف می کنند اما مانند موادغذایی دیگر، بین چای و قهوه کدام ضرر بیشتری دارد.

چای و قهوه دو نوشیدنی مفید با مقدار زیادی آنتی اکسیدان هستند که به تقویت سیستم ایمنی، افزایش سطح انرژی و کاهش اضطراب کمک می‌کند

قهوه دارای کافئین بیشتر است و باعث اختلال در خواب می شود اما کافئین چای کمتر است و خواب را نیز بهم نمیزند با این وجود توصیه می شود قبل خواب چای نخورید

چای بیشتر از قهوه باعث تغییر رنگ دندان‌ها می شود اگر زیاد چای می نوشید حتماً بعد از نوشیدن دهانتان را با دهانشویه بشورید.

قهوه

قهوه زیاد باعث تولید بیشتر ادرار و از دست رفتن آب بدن می شود همچنین زنان باردار کسانی که دارای فشار خون بالا هستند و افرادی که به کافئین حساس هستند بهتر است یا چای و قهوه را مصرف نکنند.

حالا برای مصرف روزانه بهتر است چای بنوشیم و یا قهوه؟

مزایای سلامتی چای در مقابل قهوه متفاوت است و هر دو سلامتی را به انسان ارائه می دهند. بهترین برای شما بسته به سلیقه و ذائقه شما است.

اگر می خواهید وزن کم کنید، چای سیاه یا چای سبز بهتر از قهوه است. اگر شما نیاز به انرژی بالا برای ادامه زندگی دارید، قهوه دارای کافئین برنده روشن موضوع است.

چای

هر دو چای و قهوه با تحقیقات گسترده ای نشان داده می شود که توانایی آن ها برای جلوگیری از بیماری های قلبی، دیابت و بالقوه سرطان است.

چای، اگر شما در حال تلاش برای کاهش مصرف کافئین خود هستید، جایگزین خوبی برای قهوه است. استفاده بیش از حد قهوه خودش ماجرایی تازه برای شما درست میکند پس نیاز است که سطح مصرف کافئین تان را کنترل کنید. جایگزین کردن یک یا دو فنجان قهوه هر روز با چای می تواند باعث کاهش مصرف کلی کافئین شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد