اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 عبارت سمی که نباید در رابطه با شریک عاطفی خود استفاده کنید.

با این عبارات ممکن است شریک عاطفی خود را به اشتباه بیاندازید.

روابط

زبان وسیله ای جذاب برای انتقال مفاهیم است. چه انگلیسی باشد، چه اسپانیایی، فرانسوی و یا هر نوع زبان دیگر که دارای ویژگی ها و پیچیدگی هایی است که باید به آنها توجه کنید. با این حال، حتی وقتی زن و مردی به یک زبان صحبت می کنند، احتمال بدفهمی در طرف مقابل وجود دارد. این شرایط زمانی پیچیده تر می شود که به عمد جملاتی برخلاف خواسته واقعی بازگو شود. ما 5 مورد از این جملات را که باید از گفتن آن خودداری کنید را در زیر آورده ایم.

"نه"

زمانی که کلمه کوتاه "نه" توسط یکی از طرفین گفته می شود، باید به معنای نه واقعی باشد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در دلتان یک خواسته است اما در کلامتان چیز دیگری بیان می شود، به شما پیشنهاد می کنیم حتما این رفتار خود را اصلاح کنید چون بصورت جدی به روابطتان آسیب می زند! اگر در پاسخ به سوال شریک عاطفیتان می گویید نه پس باید این نه با خواسته واقعی شما همسو باشد؛ نه در تمام دنیا یعنی نه!

"من عصبانی نیستم."

این جمله کوتاه نیز می تواند به رابطه شما آسیب برساند، اگر صداقت در آن نباشد! زمانیکه از دست پارتنر خود به هرعلتی عصبانی هستید به جای وانمود کردن به عصبانی نبودن، حتما آن را با وی درمیان بگذارید؛ شما باید احساسات خود را به رسمیت بشناسید و در مورد آن با پارتنر خود صحبت کنید و از طرفی حق طرف مقابل شماست تا از شرایط پیش آمده آگاه باشد. اگر از لحاظ روحی آمادگی صحبت کردن ندارید از وی بخواهید به شما فرصت بدهد تا آمادگی صحبت در مورد مسئله ایجاد شده را پیدا کنید.

" نمیخواهم درموردش حرف بزنم"

این جمله ممکن است از هر یک از طرفین مشاجره بازگو شود. اگر شما کسی هستید که این جمله را از طرف مقابل خود می شنوید، پس به پارتنر خود کمی فضا بدهید. اما اگر کسی هستید که بخاطر غرور خود از این جمله استفاده می کنید تا طرف مقابل خود را وادار کنید به شما اصرار کند تا گفتگو کنید ،بدانید در حال آسیب زدن به رابطه خود هستید. در عوض، هر یک از زوجین به یک اندازه باید در رفتار و گفتار خود برای حل مشکلات پیشقدم باشد.

"لازم نیست کادو به من بدهی."

اگر از شریک عاطفی خود انتظار دارید که برای مناسبتی خاص برای شما کادویی ولو کوچک بگیرد، لزومی به انکار و یا پنهان کردن آن حس نیست. در صورت دروغ گفتن شب خود را خراب کرده و باعث ایجاد حس سرخوردگی در خود شده اید. برای داشتن رابطه سالم و بالنده آنچه را که خواسته واقعی شماست را به زبان بیاورید و با جملات دروغین به پارتنر خود، سیگنال اشتباه ندهید.

آیا با این لباس چاق به نظر می رسم؟"

این جمله برعکس جملات بالا، شنونده بهتر است کمی انعطاف به خرج دهد! اگر شما کسی هستید که این جمله را از شریک زندگی خود می شنوید، احتمالا باید بدانید که شریک عاطفی شما منتظر شنیدن یک بله بزرگ از طرف شما نیست! تا حدی همه ما از ظاهر بدن خود آگاه هستیم اما به مرور زمان و با مقایسه با استانداردهای زیبایی جهان موجود، احساس ناامنی دریافت کرده ایم. بنابراین وقتی پارتنرتان این سوال را از شما می پرسد، "آیا من با این لباس چاق به نظر می رسم؟"، او واقعاً فقط از شما می خواهد به او بگویید که با هر لباسی برای شما زیباست؛ با این وجود، در مورد لباس صادق باشید. به جای صحبت در مورد بدن او هنگام پاسخ به این سوال، روی مواردی مانند طرح و رنگ لباس تمرکز کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد