اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

این ارز دیجیتال به اندازه بیت کوین صعود خواهد کرد

طی سال های اخیر ارز های دیجیتال در معرض توجه بسیاری قرار گرفته اند و بیت کوین توانست صعود بسیار شدیدی را از خود نشان دهد. حال انتظار می رود این ارز دیجیتال پس از بیت کوین صعود قابل توجهی را تجربه کند.

فرانک هلمز مدیرعامل و مدیر ارشد سرمایه گذاران جهانی ایالات متحده پیش بینی می کند که اتریوم قرار است ارز دیجیتال بعدی باشد که صعود خواهد کرد. اتریوم، دومین ارز دیجیتال ارزشمند پس از بیت کوین در حال حاضر 830 درصد از سال گذشته افزایش یافته است.

هولمز اتریوم و بیت کوین را با طلا و نقره مقایسه کرد و گفت که هنگامی که طلا به یک نقطه خاصی برسد، نقره افزایش شدیدی را شاهد خواهد بود که این اتفاق برای بیت کوین و اتریوم نیز خواهد افتاد.

اتریوم ارزی است که به واسه تراشه های GPU یا همان کارت گرافیک استخراج می شود از این رو بسیاری از جوانان که به بازی کردن علاقه مندند می توانند این ارز دیجیتال را استخراج کنند.

اتریوم

هولمز توضیح داد که تقاضا برای نقره در بازار بسیار بیشتر از طلا است چراکه نقره در صنعت پنل های خورشیدی، انرژی های سبز و همچنین در صنایع پزشکی کاربرد بسیاری دارد.

در مورد بیت کوین و اتریوم نیز شرایط به همین گونه است و تقاضا برای رمز ارز اتریوم بسیار بیشتر می باشد از این رو می توان انتظار داشت که قیمت آن در ادامه رشد قابل توجهی را شاهد باشد.

البته این کارشناس بازار اشاره داشت که بیت کوین دارای مزیت هایی می باشد که همچنان آن را از دیگر رمز ارز ها جدا می کند. برای مثال نقل و انتقال بیت کوین برخلاف اتریوم هزینه بسیار پایینی دارد و می تواند توسط کشور ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد

وی سرمایه گذاری در بیت کوین و اتریوم را مناسب جوانان دانست که ریسک پذیری بیشتری دارند و گفت طلا برای سرمایه گذاران محافظه کار و محتاط بهتر است

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد