اونس طلا2324.4
مظنه15,252,000
18 گرم3,520,900
ارزش سکه34,362,756
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,100,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

اگر این مهارت را زودتر به نوجوان خود بیاموزید؛ پشیمان نخواهید شد!

مهارتی که خودمان افسوس میخوریم که ای کاش زودتر درباره آن می دانستیم!

استقلال مالی

دوره نوجوانی دوره پشت سر گذاشتن تغییرات مهمی است که ضروریست در این سال های حساس، مسائل مهم را به آنها بیاموزیم. آموزش استقلال مالی در این سالها به آنها درس های ارزشمند بودن کسب درآمد، بودجه بندی و پس انداز را می دهد؛ همه مهارتهایی که آنها تا پایان عمر با خود بهمراه خواهند داشت.

یک راه عالی برای شروع این درس بسیار مهم این است که به نوجوان خود اطلاع دهید که در سه ماه تابستان کار و پس انداز کند. به دست آوردن شغل و پرداخت برخی هزینه های اضافی آنها، توسط خودشان، راهی مفید برای یادگیری استقلال مالی توسط فرزندان شما است؛ بنابراین ایده بدی نیست که نوجوانان کسب درآمد را یاد بگیرند تا بتواند وقتی به دنیای واقعی وارد می شوند، هزینه های خود را بپردازند.

فرزندان کوچکتر

شما می توانید این آموزش را با بچه های کوچکتر نیز شروع کنید. با پرداخت پاداش در ازای انجام بموقع تکالیف، کودکان را در پرداخت هزینه هایشان سهیم کنید و هنگامی که آنها به اندازه کافی بزرگ شدند نیز، این کار را می توانید بابت مشارکتشان در اوامر منزل مثل شستن ظروف، تمیز کردن، جارو برقی یا آوردن مواد غذایی انجام دهید.

با این کار، بچه ها ارزش کار سخت و تلاش مستمر را درک می کنند و اعتماد به نفس آنها افزایش می یابد، به طوریکه وقتی خودشان مستقل شدند، از این مهارت ها در محل کار نیز استفاده می کنند؛ آنها همچنین خواهند دانست که اگر چیزی می خواهند، سخت کوشی و صبر، راه رسیدن به آن است و البته درک خواهند کرد که هیچ دلیلی وجود ندارد که شما برای همیشه، مراقب همه چیز برای آنها باشید، بنابراین این روشی مناسب، برای یادگیری از همان ابتدا می باشد.

البته، این بدان معنا نیست که فرزندتان را مجبور کنید هزینه همه چیز را بپردازد، به هیچ وجه! اما گرفتن پول از آنها برای پرداخت هزینه های "اضافی" آنها، راه خوبی برای آموزش مسئولیت مالی به آنها است؛ این همچنین به این معنی است که مطمئن شوید آنها می دانند که شما بانک نیستید یا هر زمان که به پول احتیاج دارند دست آنها دراز باشد.

اگر این مهارت ها را زودتر به فرزندان خود بیاموزید ، دیگر نگران این نخواهید بود که پس از خروج از خانه می توانند به تنهایی پیشرفت کنندیا خیر!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد