اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 روش ساده برای تشخیص عسل تقلبی از عسل طبیعی

با توجه به تقلب هایی که برخی از افراد سودجو در فروش عسل می کنند با استفاده از این روش ها به راحتی از خرید عسل تقلبی امتناع کنید.

عسل، طبع گرم و خشک و دارای خواص زیادی از جمله: ضدعفونی کننده بدن، رفع اضظراب و خستگی، انرژی‌زا، ضد سرطان، تسکین درد قاعدگی و… است.

شما می توانید از تمام خواص خوردن عسل بهره مند شوید تنها در صورتی که عسل طبیعی بخورید. در ادامه به شما راه های تشخیص عسل تقلبی را معرفی خواهیم کرد.

شما می توانید عسل خودتان را به مدت دوساعت ویا بیشتردر فریـز بگذارید ، اگر عسـل شـما تغییرشکل داد و پس از قـرار دادن دردمای عادی به حالت عادی بازنگشت در این صورت عسل شما طبیعی نیست .

اگرعسـل شـما تغييـر شـكـل نـداد وفقـط سـفـت شـدو بـه حـالـت عـادی بازگشـت در ایـن صـورت عـسـل شـمـا عـسـل باکیفیتی است .

عسل طبیعی

یکی از راه های تشخیص اصل بودن عسل ، حرارت دادن است ، زمانـی کـه عـسـل طبیعـی را حـرارت می دهید ، به سرعت گلوله می زند منتهـا حباب نمی دهد ، درحالی که عسل مصنوعی به دلـيـل قـد ورطـوبت و همچنین آب اضـافی ، به سـرعت حباب می دهد .

مـزه وطـعـم عـسـل طبیعـی پـس از مـيـل کـردن مدت زمـان کوتاهـی احساس می شـود ولـی درعسـل هـای تقلبـی بـه دلیـل اینکه از شیرین کننده ها برای تولید عسـل استفاده می شـود ، طـعـم آن مـدت زمـان زیـادی دردهـان بـاقی می مانـد . وحـتـى ممکن است مزه آبنبات را احساس کنیم .

توجـه داشـته باشـيـد عسـل طبیعـى بـدون اینکه در آب ولـرم حـل شـود ، درتـه لـيـوان ته نشین می شـود درحالـي که عسل تقلبی به سرعت در آب حـل مـی شـود وته نشين نخواهدشد .

کافی است چند قطـره از عسـل را روی کاغذ بریزید ، به هیچ عنوان جذب کاغذ نخواهد شد ، درحالی که عسـل تقلبی به سرعت روی کاغذ جذب می شود .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد