اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ترفندی فوق العاده مفید جهت استفاده از اتو مو! شگفت زده شوید!

چطور می توان کاربرد اتو مو را بسیار بیشتر از آنچه هست گسترش داد؟!

اتوی لباس

حتما تابحال برای شما نیز پیش آمده که قصد رفتن به مهمانی و یا قراری مهم را داشته اید و وقتی لباس خود را از کمد در می آورید متوجه می شوید یقه لباس و یا پایین لباسی که قبلا اتو کرده اید، دوباره چروک شده است!

البته که فرصت این را ندارید که لباس را در بیاورید و دوباره مراحل اتو کردن را که تقریبا و حداقل بیش از نصف مردم کره زمین از آن متنفر هستند را انجام دهید! پس چه باید کرد؟ به خواندن ادامه دهید تا با روشی سریع و بسیار راحتتر از اتو کردن با اتوی مخصوص لباس آشنا شوید!

اتو مو

بله درست است، استفاده از اتوی مو برای اتو کردن لباس ها! این ترفند نه تنها برای یقه ها بلکه برای اتوی لحظه آخری پیراهن، پاچه شلوار و کراوات بسیار مفید می باشد. میتوانید از اتوی مو برای لباس استفاده کنید تا یقه یا قسمتی از لباسی را که چروک شده است سریعا صاف کنید! البته حتما ابتدا مطمئن شوید اتوی مو از محصولات مو تمیز باشد که باعث لکه دار شدن لباس نشود، سپس سطح چروکیده را اتو کنید. اگر اتوی موی شما دارای تنظیمات درجه حرارت است، ما متوسط ​​را توصیه می کنیم.

اتوی لباس کارکنان

اگر سرپرست قسمتی از هتل یا رستوران هستید که مسئولیت کارکنان با شماست، شما نیز می توانید از این روش برای لباس کارکنان خود در سرکار استفاده کنید؛ چراکه باید قبول کنیم، گاهی اوقات بعضی از کارکنان بلافاصله پس از بیدار شدن به سر کار می آیند!

در برخی از رستوران ها و هتل های مجلل، قبل از شروع شیفت، لباس کارکنان حتما از لحاظ اتوکشی و تمیزی چک می شود تا اطمینان حاصل شود که کارکنان برند را به درستی نشان می دهند و این روشی عالی برای اطمینان از این موضوع است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد