اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی: با وجود عدم تغییر در قیمت طلا، کارشناسان آینده طلا را صعودی پیش بینی کردند

قیمت طلا در هفته گذشته تغییر چندانی را شاهد نبود اما با این حال کارشناسان و سرمایه گذاران آینده قیمت طلا در هفته پیش رو را صعودی پیش بینی کردند.

هر هفته سایت جهانی کیتکو نیوز در میان سرمایه گذاران و تحلیلگران وال استریت یک نظرسنجی برگذار کرده و از آنها می خواهد تا آینده قیمت طلا را پیش بینی کنند.

با وجود این که در هفته گذشته قیمت طلا شاهد رشد چندانی نبوده، همچنان در محدوده 1750 دلار قرار دارد و واکنش چندانی نیز به داده های ناامید کننده مشاغل ایالات متحده نشان نداد؛ احساسات صعودی در بازار طلا افزایش یافته است.

نظرسنجی کیتکونیوز نشان می دهد که هر دو سرمایه گذاران خرده فروشی و تحلیلگران وال استریت بر روی روند حرکت قیمت طلا در هفته پیش رو صعودی باقی مانده اند.

اوله هانسن، استراتژیست بانک ساکسو، گفت که این فلز گرانبها همچنان در مسیر خوبی پیش می رود حتی در حالی که انتظار می رود فدرال رزرو سیاست های پولی خود را تغییر داده و خرید ماهانه اوراق قرضه خود را تا پایان سال کاهش دهد.

وی ادامه داد که داده های مرتبط با مشاغل ایالات متحده حتی اگر نتوانست باعث صعود شدید قیمت طلا شود، مانع از هرگونه روند نزولی شده و در ادامه می تواند قیمت طلا را افزایش دهد.

این هفته 14 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلا کیتکو نیوز شرکت کردند. در میان شرکت کنندگان، هشت نفر یا 57 درصد خواستار افزایش قیمت طلا شدند. پنج تحلیلگر یا 36 درصد خواستار کاهش قیمت طلا در هفته آینده شدند و تنها یک تحلیلگر یا 7 درصد در کوتاه مدت نسبت به طلا بی طرف بود.

در همین حال از مجموع 841 رای به دست آمده از سرمایه گذاران 442 شرکت کننده یا 53 درصد به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته آینده بودند. 265 نفر دیگر یا 32 درصد معتقد بودند قیمت طلا کاهش می یابد و 134 رای دهنده یا 16 درصد بی طرف بودند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد