با نفوذ بیشتر سامانه بارشی، در شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور، سواحل خزر، نواحی مرکزی کشور، بخش‌هایی از جنوب کشور و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز، بارش پیش‌بینی می‌شود که به تدریج به شمال شرق هم کشیده می‌شود.


#109401679?با نفوذ بیشتر سامانه بارشی، در شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور، سواحل خزر، نواحی مرکزی کشور، بخش‌هایی از جنوب کشور و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز، بارش پیش‌بینی می‌شود که به تدریج به شمال شرق هم کشیده می‌شود.
?در برخی نقاط جنوب شرق و شرق کشور بارش پراکنده داریم و شدت بارش‌ها در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شامل استان‌های خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و شمال فارس و جنوب استان مرکزی است.
⛈شدت بارش‌ها را همچنین در استان‌های واقع در دامنه البرز مرکزی در استان‌های قزوین، تهران، البرز و شمال سمنان شاهد خواهیم بود.
?روز جمعه سامانه بارشی در استان‌های خراسان شمالی، گلستان، شرق سمنان و شمال خراسان رضوی فعال است و به تدریج از کشور خارج می‌شود.
?آسمان تهران ابری همراه با مه رقیق و بارش باران، وزش باد و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و شب نیز بارش باران در تهران داریم.

fararu.com

این خبر در کانال های تلگرامی بازنشر شده است / تاریخ درج خبر 1348-10-11 3:30:00 می باشد. این خبر توسط موتور جستجوگر شبکه های اجتماعی هرخبر جمع آوری شده و الزاما محتوای آن مورد تایید این مجموعه نمی باشد.


توضیحات بیشتر درباره این خبر http://fararu.com