اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عکس های واقعی از ارواح که هرگز ندیده اید

بعد از پیشترفت تکنولوژی و گوشی های تلفن همراه عکس برداری از ارواح دیگر به سختی گذشته نیست. در این مطلب عکس های واقعی ارواح را می توانید ببینید.

بعد از پیشترفت تکنولوژی و گوشی های تلفن همراه عکس برداری از ارواح دیگر به سختی گذشته نیست. در این مطلب عکس های واقعی ارواح را می توانید ببینید.

فوریه ۲۰۱۵ در کاخ همپتون کورت در لندن ، هالی همپشیر دوازده ساله آیفون خود را می گیرد تا از دختر عمویش، بروک، در حالی که به تنهایی در آپارتمان های باشکوه کینگ قدم می زند، عکس بگیرد. اما آنها چند روز بعد متوجه میشوند که بروک در این تصویر تنها نبوده است. زنی قد بلند، خاکستری و به ظاهر شنل پوش پشت سر او ایستاده است.

یکی از معروف ترین عکس های روح در سال ۱۸۹۱، سیبل کوربت در حال عکاسی از کتابخانه ایی Combermere در Cheshire، انگلستان بود. در پیش زمینه عکس، طرح کم رنگ سر، یقه و بازوی راست مرد مشخص است.گفته می شود که این روح لرد کامبرمر است که در یک تصادف جان خود را از دست داده بود و روزی که این عکس گرفته شده، روز خاک سپاری او بوده است.

برخلاف فیلم آنالوگ، تلفنها معمولاً عکسبرداری را به صورت مرحلهای انجام میدهند و از آنجاییکه گوشیهای هوشمند بهصورت مرحلهای عکس میگیرند، میتواند حضور ارواح را ثبت کنند. در مکانهای تاریکتر حسگرهای دوربین تلفن به زمان بیشتری برای ثبت اطلاعات تصویر نیاز دارند.

طبق نظرسنجی هریس در سال ۲۰۱۳، ۴۲ درصد از آمریکایی ها به ارواح اعتقاد دارند. یک نظرسنجی مشابه در سال ۲۰۱۴ نشان می دهد که ۳۹ درصد از شهروندان بریتانیا معتقدند که ارواح در خانه های خالی از سکنه زندگی می کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد