اونس طلا2209.56
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

آیا تصمیمات درستی در زندگی می گیرید؟ یک نماد را انتخاب کنید و متوجه این موضوع شوید

برای گرفتن تصمیمات خوب باید بین احساس و عقل تعادل برقرار کنیم. ما باید بتوانیم آینده را پیش بینی کنیم، وضعیت فعلی را به درستی درک کنیم، از ذهن دیگران آگاه باشیم و با اطمینان تصمیم بگیریم.

تست های شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت، کدام یک بهتر است؟

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

برای گرفتن تصمیمات خوب باید بین احساس و عقل تعادل برقرار کنیم. ما باید بتوانیم آینده را پیش بینی کنیم، وضعیت فعلی را به درستی درک کنیم، از ذهن دیگران آگاه باشیم و با اطمینان تصمیم بگیریم.

به شش نماد نگاهی بیندازید و نمادی را انتخاب کنید که برای شما جذاب است.

شماره یک :شما یک فیلسوف هستید

شما رفتار خودتان و دیگران را خیلی بررسی می کنید، شما فردی هستید که همه یا هیچ هستید. شما نمی توانید همه افراد را درک کنید، بنابراین دچار سوء تفاهم و دعوا مواجه می شوید. روابطتان را با دوستان واقعی حفظ میکنید. در عشق ، صداقت و فداکاری برایتان مهم است .باور دارید که این ویژگی ها، مهمترین چیز برای یک رابطه طولانی مدت است.

همیشه باید چیزی در زندگیتان باشد که آن را دوست باشید، زیرا در غیر این صورت، تا زمانی که از ناامیدی خلاص شوید، منزوی میشوید.

شماره دو : شما بسیار خلاق هستید

شما به آزادی نیاز دارید تا شاد باشید و احساس نکنید که در حال غرق شدن در مشکلات زندگی هستید. شما فردی مستقل هستید و می خواهید کارها را خودتان انجام دهید، نه اینکه منتظر کمک دیگران باشید. شما، خلاقیتی دارید که به شما کمک می کند در دنیای هنر برجسته شوید. افرادی که به شما دروغ می گویند را دوست ندارید، بنابراین همیشه کسانی را که صادق و مورداعتماد هستند در اولویت قرارمی دهید.

همیشه به عقاید خود وفادار بمانید، حتی اگر در زندگی با تغییرات بزرگی روبرو شدید.

شماره سه :شما بسیار پرانرژی هستید

شما به دنیا آمدید که یک رهبر باشید! علاقه زیادی به ماجراجویی دارید. شما می خواهید محدودیت های خود را کمتر کنید و هرچیزی که به نظرتان جذاب و جالب را تجربه کنید. به همین دلیل است که هرگز از تجربه کارهایی که هرگز نکرده اید، فرار نمی کنید.

شما یک زندگی روتین نمی خواهید، بنابراین سعی می کنید هر روز را متفاوت تر از روز قبل سپری کنید.

شماره چهار: شما بسیار آرام هستید

با تنهایی به آرامش می رسید. شما بسیار محتاط هستید. وقتی تصمیم می گیرید با مردم ارتباط برقرار کنید، سعی میکنید زمان خود را با کسانی بگذرانید که واقعاً شما را دوست دارند و شبیه به شما هستند.

شما محدودیتها یا قوانین سختگیرانهای را که به شما اجازه نمیدهند همان شخصی باشید که واقعاً هستید، دوست ندارید. به همین دلیل است که شما هیچوقت تظاهر نمی کنید و اطرافتان را با کسانی پر کرده اید که شما را واقعا دوست دارند.

شماره پنج :شما بسیار عملی هستید

شما فردی جدی و سخت کوش هستید که مسئولیت پذیری برای شما واقعاً مهم است. عزت و آبروی شما مهمتر از هرچیزی است.

شما، فردی مسئولیت پذیر شناخته می شوید که همیشه از عواقب اعمال خود آگاه هستید. نظرات دیگران برای شما بسیار مهم است، و با دقت به آنها گوش می دهید. شما هرگز بدون فکر عمل نمیکنید و اشتباهات و شکستهایتان را می پذیرید. دائماً سعی میکنید هر کاری را که انجام میدهید به بهترین شکل ممکن آن را انجام دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد