اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برای اولین بار در ایران؛نقره برای همه قابل خرید شد+عکس

حمید ریحانی گفت:این محصولات برای اولین بار به این روش در ایران به مردم عرضه می شود.

مدیر برند ریحانی در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:خرید نقره برای مردم دیگر آرزوی دست نیافتنی نیست.

وی گفت :با 18 سال تلاش شبانه روزی و با همکاری تیمی از متخصصین با تجربه (مهندسین متالوژ) توانستیم صنعت نقره را متحول کنیم و تولیدات ما کاری متفاوت با ظرافت و هنری خاص و قیمتی باور نکردنی نسبت به حجم واندازه مدل به مردم عرضه می‌شود.

ریحانی گفت:یکی از وجه تمایز تولیدات نقره ریحانی عیار نقره خالص 999 می باشد که این کار باعث رنگ جذاب و زیبا در محصول می شود که البته مشکلی برای تولید با عیار 92 و84 نیست و هر عیاری مشتری سفارش بدهد امکان تولیدش وجود دارد.

ریحانی خاطر نشان کرد:این برند تولیدات به روز،مدرن و کاملا متفاوتی دارد و مشابه محصولات ما در هیچ کجا دیده نمی شود زیرا تولید این محصولات سه بعدی وبا ورق نازک‌تر نسبت به مدل های سنتی ساخته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:این محصولات برای اولین بار به این روش در ایران به مردم عرضه می شود.

مدیر برند ریحانی گفت:اگر یک محصول به روش قدیمی با وزن 10 کیلو ساخته شود ما آن محصول را با همان ابعاد و اندازه با ظرافت بیشتر یک کیلو تولید می کنیم و این امر باعث شده مشابه محصولات ما در هیچ کجا یافت نشود قیمت آن بسیار ارزان تمام می شود.

وی بیان کرد:در حال حاضر اقشار متوسط نیز می توانند اقدام به خرید نقره کنند و مزد و اجرت ساخت آن موقع فروش نسبت به وزن، حجم واندازه تولید شده بسیار کمتر از کارهای سنتی می باشد.

محصولات برند ریحانی شامل آینه و شمعدان ،وسایل پذیرایی و ظروف نقره ،تابلو ،ساعت و آباژور برای اولین بار در ایران به مردم عرضه می شود.

ریحانی در پایان گفت:نمایندگی های محصولات ریحانی اکنون در شیراز ،مشهد و تهران در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

برای دیدن محصولات ریحانی و قیمت آن می توانید به آدرس وب سایت reihany.com و اینستاگرام Reihany.Silver مراجعه فرمایید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد