اونس طلا2394.45
مظنه15,987,000
18 گرم3,690,600
ارزش سکه36,018,711
قدیم (بهار)40,200,000
جدید (امامی)43,400,000
نیم25,600,000
ربع15,600,000

مجازات سنگين در انتظار جاعلان سكه‌هاي طلا

ریيس پليس آگاهي تهران بزرگ گفت:قانون ،مجازات بسيار سنگينی براي جاعلان سكه‌هاي تقلبي در نظر گرفته است.


به گزارش سایت طلا به نقل باشگاه خبرنگاران سرهنگ محمديان ،در رابطه با سکه های تقلبی در بازار گفت: جاعلان سكه‌هاي تقلبي كه اقدام به توزيع اين سكه‌ها مي‌كنند ،بيشتر در اوقات شلوغ و در حالت بسته بودن طلافروشي‌ها به صورت دستفروش اقدام مي‌كنند و مدعي هستند كه از عوامل يا مالك طلافروشي‌هستند و با جلب اعتماد خريدار سكه‌هاي تقلبي خود را به افراد مي‌فروشند.
رییس پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به اينكه جرم اين افراد كلاهبرداري و جعل است، تصريح كرد: عنوان قطعي جرم از سوي قاضي پرونده مشخص شده و مجازات مربوطه تعيين مي‌شود و قانون مجازات سنگينی براي اين افراد در نظر گرفته است.

* فقط 110 واحد در تهران مجاز به پلمپ سكه‌هاي طلا هستند
همچنين رییس اتحاديه صنف طلا و جواهر كشور ،در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه فقط 110 واحد در سطح تهران و تعدادي از واحد‌هاي ديگر در ساير استان‌ها مجاز به پلمپ سكه‌هاي طلا هستند،گفت‌: در صورتي كه واحد‌هاي ديگري غير از واحد‌هاي مجاز اعلام شده اقدام به پلمپ سكه ‌كنند ،اقدام آنها تخلف محسوب مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه پلمپ سكه‌هاي تقلبي با نام واحد‌هاي صنفي معتبر صورت مي‌گيرد، تصريح كرد :دليل انجام اين كار جلب اعتماد خريدار است و تا كنون هيچ تخلفي از واحد‌هاي صنفي مجاز گزارش نشده است.
رییس اتحاديه صنف طلا و جواهر كشور خاطرنشان كرد:فروش سكه‌هاي تقلبي از سوي دستفروشان صورت مي‌گيرد و هيچ واحد صنفي مجازي چنين اقدامي را انجام نمي‌دهد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد