اونس طلا2382.4
مظنه16,646,000
18 گرم3,842,700
ارزش سکه37,503,438
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

برگزاری نشست بررسی مشکلات صنفی در اتحادیه طلا و جواهر تهران

سایت طلا: روز گذسته فعالین صنفی و نمایندگان اتحادیه های طلا و جواهر در محل اتحادیه طلا و جواهر تهران گرد هم آمدند تا چالشها و مشکلات این صنف را بررسی و برای رفع آن چاره جویی کنند.


به گزارش سایت طلا، اتحادیه طلا و جواهر تهران روز گذشته میزبان فعالین صنفی، و رؤسای برخی از اتحادیه های سراسر کشور بود، تا با کمک و خرد جمعی راه مشکلات این صنف را هموار و برطرف نماید.

براساس این گزارش، احمد وفادار رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در این جلسه، ضمن بیان لزوم ایجاد جلسات مشورتی برای حل مشکلات این صنف گفت: با هماهنگی همه اعضای این صنف و حمایت دولت و مجلس از این صنف موانع پیش روی صنعت طلا برداشته خواهد شد، و زمینه رشد و ارتقای این صنف فراهم می گردد.

وی توجه به بخش خصوصی جهت ارز آوری برای کشور را مهم برشمرد و افزود: دولت باید تسهیلات لازم برای ورود شمش طلا به کشور را فراهم نماید، تا تولیدکنندگان ما براحتی مواد اولیه را برای ساخت مصنوعات طلا به دست آورند.

در این نشست سید قوام الدین امین نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اعلام قانونمند بودن صنف طلا و جواهر، خاطرنشان کرد: صنف ما در همه زمینه ها پشتیبان نظام بوده است، و این صنف در حضور در جبهه ها و کمک به حادثه دیدگانی چون زلزله و یا مهاجرین زمان دفاع مقدس پیشقدم بوده است، که تفکر برخی مسئولین به این صنف باید عوض شود.

آیت محمد ولی عضو هیئت مدیره اتحادیه تهران، و اتحادیه کشوری طلا و جواهر نیز دراین جلسه از همه قانونگذاران و نمایندگان مجلس خواست تا در تدوین قوانین با اصناف و فعالین صنفی مشورت و موانع آن را بررسی نمایند.

گفتنی است، در این نشست که با حضور رؤسای اتحادیه های تهران، شمیرانات، مشهد، واتحادیه کشوری طلا و جواهر، و همچنین نمایندگانی از اتحادیه طلا و جواهر اصفهان و تبریز برگزار شد، در مورد مسائل مهم این صنف، از جمله تولید، مشکلات صادرات طلا و جواهر، قوانین جاری در مورد صنف طلا و جواهر و بحث مالیاتی این صنف بحث و تبادل نظر قرار گرفت./ج


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد