اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بحث سقف بدهي دولت آمريکا هنوز حل نشده است

کارشناسان آمریکایی درباره خوش بینی زودهنگام در خصوص بهبود اوضاع اقتصادی در این کشور هشدار می دهند.


به گزارش شبکه تلویزیونی رویترز،" دانکن ریچاردسون" از مدیران شرکت سرمایه گذاری ایتون وانس آمریکا در مصاحبه با شبکه رویترز ضمن اشاره به اینکه نباید چندان به بهبود شاخص سهام در بورس و همچنین افزایش درآمد خرده فروشان آمریکا همزمان با آغاز سال نو خوش بین بود، گفت: این تغییر بسیار سریع و زود رخ داد و مشابه آن را پارسال داشتیم. تصور می کنم امسال درست در دقیقه نود خبر خوشی برای سرمایه گذاران منتشر شد و دست کم بخشی از ابهامات در یکی از حوزه های پرتگاه مالی که مربوط به مالیات بود، برطرف شد. البته نمی گویم این مسئله عامل بهبود اوضاع در بازارهای مالی بوده است، اما مصالحه (احزاب آمریکا) دست کم تا دور جدید نابسامانی ها که تا چند ماه دیگر با آن روبرو خواهیم شد، نکته مثبتی برای بورس به شمار می رود.
خبرنگار رویترز در ادامه مصاحبه گفت بله، حق با شما است و منظورتان از نابسامانی نیز بحث درباره سقف بدهی ها و بودجه دولت است.
ریچاردسون در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: نکته جالب درباره سال 2012 آن است که نوسان شدیدی را بین انواع مختلف سرمایه گذاری و همچنین در رشد اقتصادی و اعتبار چه در سطح داخلی و چه خارجی، نداشتیم.
به نظرم این رویه ادامه خواهد داشت. اغلب اوقات، حوزه ای که امسال بهترین عملکرد را داشته است، سال آینده بدترین نتیجه را خواهد داشت. البته ما اقدامات سازنده ای را در برخی حوزه ها که پارسال عملکرد خوبی نداشتند، انجام می دهیم. منظورم بخش هایی مانند انرژی و نظام بهداشت و درمان آمریکا است، در بخش فناوری نیز به علت اعتباراتی که در این بخش وجود دارد و همچنین احتمال رشد تصاعدی در این حوزه ها، تا حد زیادی نقش سازنده داشتیم. بالاخص در قسمت انرژی و نظام بهداشت و درمان، ظرفیت ها برای کسب درآمد و افزایش سود سهام وجود دارد و ما همین مسئله یعنی سود سهام را یکی از جذاب ترین بخش های بازار می دانیم.



خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد