اونس طلا2391.95
مظنه16,296,000
18 گرم3,761,900
ارزش سکه36,714,888
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

انعقاد تفاهم نامه همکاری نمایشگاهی بین اتحادیه های طلا و جواهر

سایت طلا: روز گذشته تفاهم نامه همکاری درپنجمین نمایشگاه طلاوجواهرتهران، بین اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلاوجواهر، و اتحادیه طلاوجواهر تهران امضا شد.



به گزارش سایت طلا، همزمان با در پیش رو بودن پنجمین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، ساعت و ماشین آلات وابسته در تهران، روز گذشته تفاهم نامه همکاری بین اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان طلا و جواهر ایران، و اتحادیه طلاوجواهر تهران به منظور برگزاری هرچه بهتر و با شکوه این نمایشگاه منعقد شد.

در همین رابطه مسعود عطاریان، عضو هئیت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلاوجواهر در گفتگو با سایت طلا گفت: در راستای تعامل این اتحادیه با اتحادیه های دیگر طلا و جواهر، تفاهم نامه همکاری بین اتحادیه تولیدکنندگان و اتحادیه طلای تهران روز گذشته انعقاد شد تا در نمایشگاه طلاوجواهر امسال که بهمن ماه در تهران برگزار می گردد، هر دو اتحادیه در کنار هم و پر رنگ تر حاضر شوند.

وی بابیان لزوم همگرایی و حرکت جمعی در صنف و صنعت طلا و جواهر خاطر نشان کرد: در این تفاهم نامه که به امضای محمدولی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان طلاوجواهر، و وفادار رئیس اتحادیه طلاوجواهر تهران رسید، بنا شد تا هر دو مجموعه در کنارهم نمایشگاهی قوی و زیبا را برگزار کنند تا جلوه خوبی از این صنف در خاطره ها تداعی گردد.

دبیر پنجمین نمایشگاه بین المللی طلاو جواهر در رابطه با روند ثبت نام شرکت کنندگان در این نمایشگاه به سایت طلا گفت: استقبال از این نمایشگاه بسیار خوب است، بطوریکه بیش از 200 شرکت برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند، و دو سالن خلیج فارس و میلاد محل برگزاری این نمایشگاه همکنون پر شده و پیش بینی می گردد مشارکت شرکت کنندگان در نمایشگاه امسال نسبت به سال قبل 40 تا 50 درصد افزایش داشته باشد.

عطاریان ضمن اعلام حضور نمایندگی های متعدد خارجی در نمایشگاه پنجم طلا و جواهر گفت: این اتحادیه آمادگی دارد تا تسهیلات ویژه ای به هنرمندان طلا و جواهرساز و مخراجکاران این صنف که توان مالی حضور در این نمایشگاه را ندارد، اعطا کرده و زمینه شرکت آنان را هم در این نمایشگاه فراهم سازند.

شایان ذکر است، پنجمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته، 24 الی 27 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد./ج


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد