اونس طلا2394.45
مظنه15,917,000
18 گرم3,674,400
ارزش سکه35,861,001
قدیم (بهار)40,000,000
جدید (امامی)43,100,000
نیم25,500,000
ربع15,500,000

آسایش را در بیمه عمر تجربه کنید

سایت طلا: در دنیای امروز برای رسیدن به آرامش و کاهش ریسک در بازارهای مالی، بیمه یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده است.



به گزارش سایت طلا، شروع انقلاب صنعتی در اروپا همزمان با آغاز تحرک و رشد فعالیت بیشتر کسب و کار، و حمل و نقل کالائی بود. کشتی های بسیاری کالاها را جابجا می کردند، و قیمت این کشتی ها و بار آنها به مراتب بسیار گران و هزینه از دست رفتن آن بسیار ناگوار و تاسف برانگیز بود.

در سده هفدهم،‌ قهوه خانه های لندن محل ملاقات ادیبان،‌ تجار و دلالان بود. در این قهوه خانه ها امور مختلف سیاسی اجتماعی و اقتصادی مورد بحث قرار می گرفت. یکی از این قهوه خانه ها که متعلق به ادوارد لوید بود.

لوید با انتشار روزنامه ای به نام اخبار حمل و نقل ها،‌ کشتی ها و کالاها را نیز درج می کرد. موسسه لویدز امروزه از نظر تشکیلات به سه قسمت مجزا (قسمت اطلاعات،‌ نمایندگان لویدز و بیمه گران)‌تقسیم شده است که ضمن انتشار اخبار حرکت کشتیها و خسارت وارده به آنها، نمایندگان لویدز ورود و خروج کشتیها و کالا را اطلاع می دهند و همچنین در صورت ورود خسارت، از خسارات وارده بازدید می نمایند.

گزارشهای کارشناسی لویدز امروزه از معتبرترین مدارک برای بیمه گران مالک کشتی و صاحبان کالا و طرفین حادثه می باشد. در لویدز بیمه گران مستقلاً و یا با استفاده از سرمایه دیگران عملیات بیمه گری را انجام می دهند.
امروزه بیمه های مختلفی برای آسایش انسان و خاطر جمعی او شکل گرفته و صنعت بیمه روز به روز تکامل یافته است.

در کشور ما یکی از فعال ترین شرکتهای بیمه ای، «شرکت بیمه ملت» است، و «شرکت تضمن آسایش» یکی از نمایندگی های حقوقی بیمه ملت می باشد.

"حسین آجرلو" مدیرعامل شرکت تضمین آسایش بیمه ملت از این صنعت مهم در کشورمان می گوید، و از خدمات بیمه ای و مسیر حرکت و روند رشد آن در کشورمان.

وی عنوان می کند که بیمه هنوز جایگاه واقعی خود را در ایران پیدا نکرده، و با نام بیمه ذهنها فقط به سمت بیمه ی خودرو و درمان محدود شده، و در کشور ما صنعت بیمه موقعیت خوبی ندارد.

آجرلو تصریح می کند: هرچیزی را می توان بیمه کرد، به شرطی که احتمال وقوع آن و یا عدم وقوع آن 50 – 50 باشد، و خسارت آن قابل محاسبه به ریال باشد، و در کل هرچه احتمال وقوع حادثه در آن بیشتر باشد، ریسک بالاتر رفته و مبلغ حق بیمه افزایش می باید.

مدیرعامل شرکت تضمن آسایش با بیان اجباری بودن برخی بیمه ها اعلام کرد: در کشور برخی بیمه ها برای کاهش ریسک خطر پذیری اجباری می باشد، مثلا بیمه مسئولیت برای پزشکان، و یا بیمه آتش سوزی برای ادارات، بدنه کشتی ها، هواپیما ویا تاسیسات پتروشیمی و یا پالایشگاهها که بعلت سنگین بودن مبلغ آن توسط چند شرکت بیمه می شود.

وی ضمن اعلام بخشهای مهم بیمه ای چون "آتش سوزی، باربری، درمان و حوادث، اتومبیل، مسئولیت، مهندسی، بیمه انرژی و بیمه عمر" گفت: با اجباری بودن بیمه شخص ثالث برای انواع وسائل نقلیه مانند اتومبیل، موتور و تراکتور، پرطرفدارترین نوع بیمه را بیمه شخص ثالث تشکیل می دهد، و در حال حاضر دیه در ماههای حرام 126 میلیون، و ماههای عادی 95 میلیون می باشد.

این فعال صنعت بیمه یکی از مطرح ترین بیمه ها را در سراسر جهان، بیمه عمر می داند و تاکید می کند که در اروپا متقاضیان زیادی دارد، ولی در ایران به دلیل عدم فرهنگ سازی این بیمه مهجور مانده است.

آجرلو درباره این نوع بیمه می گوید: در بیمه عمر تنها با پرداخت روزی 1000 تومان در مدت 30 سال، مبلغ 1.641.700.000 تومان را نقداً دریافت کنید و بیمه عمر تنها بیمه ای است که هر فرد می تواند بیش از یک بیمه را برای خود داشته باشد.

مدیرعامل شرکت تضمن آسایش، بیمه را وسیله ای جهت آرامش و آسایش می داند و معتقد است با ترویج فرهنگ بیمه در کشور زمینه توسعه و رشد فراهم می آید.

• نشانی شرکت تضمن آسایش بیمه ملت: تهران، خیابان اسکندری جنوبی، بالاتر از خیابان جمهوری، پلاک 432، ساختمان پردیس، طبقه سوم، واحد10
تلفن: 66431212
فکس: 66576838
• نشانی اینترنتی: www.tazmineasayesh.com



خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد