اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حال عمومی مجروحان سرقت از طلافروشی در شهر شیراز خوب است

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر شیراز ضمن بیان شرح حادثه سرقت از یک طلا فروشی در این شهر، از مساعد بودن وضعیت جسمانی دو مصدوم این سرقت خبرداد.


رضا راسخ رئیس اتحادیه طلا و جواهر شیراز در گفتگو با سایت طلا، در رابطه با سرقت اخیر از یک طلافروشی در شیراز گفت: حوالی ساعت 8:45 یکشنبه شب چند سارق مسلح با حمله به یک طلافروشی در چهارراه ملاصدرای شیراز، ضمن شلیک به صاحب مغازه و فرزند وی آنان را مجروح کرده، و طلای این طلافروشی را به سرقت بردند.

وی افزود: در پی وقوع این حادثه مأمورین نیروی انتظامی با کمک مردم موفق به دستگیری یکی از سارقان شدند، که به دنبال آن در ساعت 2 - 3 نیمه شب دیگر همکاران وی دستگیر و قسمت عمده ای از اموال سرقتی کشف و ضبط گردید.

راسخ ضمن اعلام رضایت بخش بودن حال عمومی دو مضروب این حادثه خاطر نشان کرد: هنوز میزان دقیقی از طلای به سرقت رفته در این طلافروشی اعلام نشده است، ولی شواهد از حدود تقریبی 4 کیلو گرم طلا در این دستبرد حکایت دارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر شیراز، در خاتمه ضمن توصیه به همکاران برای رعایت اصول ایمنی و امنیتی در واحدهای صنفی خود، از تلاش نیروی انتظامی برای رسیدگی به این حادثه تشکر کرد./ج

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد