اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اختلافات سیاسی هنوز اقتصاد آمریکا را تهدید می کند

سایت طلا : حتی اگر بن بست مالی آمریکا به طور کامل حل و فصل شود اختلافات سیاسی بر سر مالیاتها و هزینه های بودجه در سال 2013 اقتصاد بی ثبات و شکننده آمریکا را تهدید خواهد کرد.


به گزارش سایت طلا به نقل از آسوشیتد پرس، حتی اگر سنا و کنگره آمریکا در خصوص پایان دادن به بن بست مالی به توافق نهایی دست یابند بر اساس توافق نسبی به دست آمده مالیات بر درآمد افرادی که بیش از 400 هزار دلار در سال کسب می کنند از ابتدای سال 2013 افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، قرار است سنای آمریکا نظر نهایی خود در خصوص توافق نه چندان کامل به دست آمده را روز سه شنبه یا چهار شنبه اعلام کند. ولی نمایندگان آمریکایی تصمیم گیری سختی در خصوص کاهش هزینه های بودجه دولت در هفته های آینده خواهند داشت.

مساله دیگری که به شدت اقتصاد آمریکا را تهدید می کند سقف بدهی های 16.4 تریلیون دلاری این کشور است . جمهوری خواهان کنگره با افزایش سقف بدهی های دولت تا زمانی که هزینه های بودجه کاهش پیدا نکند موافقت نخواهند کرد.

به گزارش سایت طلا به نقل از این پایگاه خبری، " اتان هریس" کارشناس ارشد مریل لینچ در این باره گفت: هنوز معلوم نیست دو حزب سیاسی آمریکا چه زمانی می خواهند نزاع و درگیری را پایان دهند و همکاری و تعامل را آغاز کنند.

این گزارش می افزاید، تنشهای سیاسی بین دو حزب سیاسی آمریکا در دو سال گذشته تاثیر منفی زیادی بر بازارهای مالی و اعتماد مصرف کنندگان داشته است.

موسسه رتبه بندی اس اند پی نیز سال گذشته رتبه اعتباری آمریکا را به علت بدهی های سنگین کاهش داد./م


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد