اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نشت آب سبزه میدان را تعطیل کرد + تصویر

سایت طلا: ظهر امروز در پی حفاری شهرداری در محوطه سبزه میدان تهران، لوله اصلی آب منطقه بازار قطع و بازار طلا و سکه ی سبزه میدان با ورود آب بسته شد.

به گزارش سایت طلا، به دنبال جاری شدن آب در اثر شکستن لوله ی اصلی آب در محوطه ی سبزه میدان تهران، بازار طلا و سکه ی سبزه میدان بسته شد و نیروهای انتظامی، آتش نشانی و امداد سازمان آب با حضور در محل ضمن تامین امنیت، اقدام به کنترل آب های خروجی و اقدام به تخلیه ی آن از زیرزمین سبزه میدان شدند.

در همین حال جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در گفتگو با سایت طلا، درباره ی علت این حادثه گفت: بر اثر گودبرداری در سبزه میدان تهران، و بی احتیاطی راننده بیل میکانیکی محل حفر، لوله ی اصلی آب شهری شکسته و آب در محل گودبرداری جمع و از محل آن سرریز می شود که به داخل زیرزمین سبزه میدان وارد می شود.

وی با اعلام عدم خسارت مالی و جانی در این حادثه خاطر نشان کرد: پس از وقوع این رخداد، اداره ی آب در محل حاضر شده و محل ترکیدگی لوله را ترمیم وجریان آب قطع می کند، و ماموران آتش نشانی در حال انجام عملیات تخلیه آب و ایمن سازی در محل می باشند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تأکید کرد: در اثر وقوع این حادثه در عبور و مرور محوطه بازار خللی حاصل نشده، و رفت و آمد در خیابانهای اطراف بازار عادی است.

ملکی به سایت طلا اظهار کرد: تا یکی دو ساعت دیگر آبهای وارد شده به محل بازار سبزه میدان تخلیه می شود و چند پمپ تخلیه آب از چند جهت در حال خارج نمودن آب ورودی به محوطه بازار طلا و سکه سبزه میدان می باشند، و مطمئناً بازار سبزه میدان فردا باز و به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

در همین حال پایگاه خبری پلیس گزارش داد، ساعت 12 و 50 دقیقه ظهر امروز 28 آذرماه وقوع یک فقره ترکیدگی شاه لوله آب در خیابان 15 خرداد ،سبزه میدان از طریق تماس تعدادی از کسبه بازار با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ به کلانتری 113 بازار اعلام و به سرعت در دستور کار قرار گرفت.

این گزارش حاکسیت، به محض حصول خبر اکیپی از ماموران عملیاتی این یگان با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله به محل اعزام و به بررسی موضوع پرداختند.

مشاهدات ماموران حکایت از آن داشت در پی ترکیدگی شاه لوله آب که در اثر حفاری ایجاد شده است ، زیر زمین بازار بزرگ طلا و جواهر واقع در سبزه میدان دچار آب گرفتگی شد.

در این گزارش آمده است، با توجه به حساسیت موضوع و جلوگیری از بروز هرگونه حوادث احتمالی و پیشگیری از وقوع جرایمی نظیر سرقت به سرعت محل مورد نظر از طریق عوامل اطلاعات و پیشگیری کلانتری 113 بازار تحت پوشش امنیتی قرار گرفت و عوامل آتش نشانی منطقه نیز در محل حاضر و در تلاشند تا مشکل به وجود آمده مرتفع گردد.

گفتنی است، با توجه به اینکه ارتفاع آب گرفتگی در بازار طلا و جواهر به حدود نیم متر رسید، کلیه مشتریان از مکان منتقل و تمامی کسبه نیز پس از برداشتن اموال خود اقدام به تخلیه محیط کرده اند./ج


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد