اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

ششمین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال افتتاح شد

سایت طلا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گشایش جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال از شعار امسال رسانه های دیجیتال با عنوان " سواد دیجیتالی – مصونیت فرهنگی" خبر داد .


به گزارش خبرنگار سایت طلا ، حسینی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه و جشنواره دیجیتال با اشاره به شعار امسال رسانه های دیجیتال که با عنوان " سواد دیجیتالی – مصونیت فرهنگی" می باشد تصریح کرد: این شعار به معنای فرهنگ سازی در میان عموم مردم و خانواده ها می باشد و هدف از این شعار آموزش رسانه ای و مهارتهای رسانه های دیجیتال به عموم مردم می باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: رسانه های دیجیتال فضای سالم واطمینان بخشی را برای کودکان، نوجوانان و دیگر اقشار جامعه فراهم می کند .

براساس این گزارش، وزیر ارشاد همچنین بر آموزش رسانه ای و مهارتهای رسانه دیجیتال تاکید کرد و گفت: هرچه این آموزش ها گسترده تر باشد توان افراد برای تحلیل افزایش یافته و تاثیرگذاری این رسانه ها روز به روز بیشتر می شود.

به گزارش سایت طلا، حسینی در دسترس بودن و تعاملی بودن رسانه های دیجیتال را از مزیتهای این رسانه برشمرد و بر ارتقای کیفیت محصولات رسانه هاو محصولات فرهنگی تاکید کرد.

وی در پایان گفت: ما می خواهیم در کنار نبرد حق و باطل و نبرد رسانه ای و تبلیغاتی مشارکت فعال داشته باشیم که در سراسر جهان تاثیر گذار باشد.

در این مراسم، دکتر علیزاده رئیس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نقش رسانه های فضای مجازی را در تقابل فرهنگی مهم برشمرد، و با توجه به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اعلام کرد: در حال حاضر بجای کار دفاعی در فضای دیجیتال باید دنبال راهکارهای ایجابی باشیم.

دکتر اخوان دبیر شورای فرهنگ مجازی نیز در این مراسم طی سخنانی از روند برگزاری این نمایشگاه گزارشی اعلام کرد.

ششمین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال از 13 تا 22 مهر ماه در مصلی امام خمینی(ره) از ساعت 10 تا21 برگزار می باشد.

* سایت طلا از عموم مخاطبان سایت طلا دعوت می کند تا با حضور در غرفه سایت طلا از نزدیک با مسئولین این سایت گفتگو نمایند.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد