اونس طلا2197.19
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

حمله هکری ایرانی‌ها به دو بانک بزرگ آمریکا در پاسخ به تحریم‌

مقامات آمریکا تحت فشار موج اعتراضات مسلمانان به فیلم ضد اسلامی و با هدف فرافکنی مدعی شدند حمله هکری اخیر به دو بانک بزرگ این کشور از سوی ایرانی‌ها و در پاسخ به تحریم های بانکی انجام گرفته است.



در حالی که ساخت فیلم اهانت آمیز به پیامبر اکرم موجی از خشم و نفرت را علیه آمریکا در جهان اسلام به راه انداخته است در روزهای اخیر دو بانک بزرگ آمریکا هدف حملات هکری قرار گرفتند.

بر اساس گزارش شبکه ان بی سی پایگاه اینترنتی بانک آمریکا که بزرگترین بانک این کشور محسوب می شود در روز سه شنبه هدف حملات هکری قرار گرفت و ارائه خدمات به مشتریان این بانک با مشکل مواجه شد. ایجاد بار کاذب بر سایت باعث شد تا انجام عملیات بانکی در این بانک آمریکا با کندی بسیار انجام شود و برخی مشتریان نتوانند به سایت دسترسی پیدا کنند.

بانک جی پی مورگان نیز در روز چهارشنبه با مشکل مشابهی مواجه شد. سخنگوی این بانک گفت ماموران فنی در حال تلاش برای بازگرداندن سایت و فراهم آوردن امکان دسترسی دوباره مشتریان به آن هستند. وی از بابت مشکلات ایجاد شده از آن ها معذرت خواهی کرد. در عین حال هیچ یک از این دو بانک آمریکایی اذعان نکرده اند که هدف حملات سایبری قرار گرفته اند.

ان بی سی به نقل از منابع امنیت مالی آمریکا مدعی شد، ایران پشت این حملات قرار داشته است. این در حالی است که گروهی به نام هکرهای خاورمیانه مسوولیت این حملات را برعهده گرفته و تاکید کرده ‌اند، حملات این گروه تا زمانی که فیلم موهن به پیامبر اسلام از شبکه اینترنت برداشته نشود ادامه خواهد یافت.

یک مقام آمریکایی دیگر نیز حملات اخیر را مهم و ادامه دار دانست و مدعی شد این حملات در پاسخ به تحریم های آمریکا علیه بانک های ایران انجام گرفته است.



خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد