اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اجرای سیاستهای انبساطی کمکی به افزایش رشد اقتصادی آمریکا نخواهد کرد

سایت طلا : در حالی که بانک مرکزی آمریکا در نشست روز پنج شنبه خود سیاستهای جدید انبساطی پولی را اعلام کرده است کارشناسان اقتصادی بر این باورند که اجرای این سیاستها به تنهایی موجب افزایش رشد و رونق اقتصادی نخواهد شد .


به گزارش سایت طلا به نقل از آسوشیتد پرس ، اعلام سیاستهای جدید انبساطی پولی از سوی بانک مرکزی آمریکا موجب رشد فزاینده شاخص سهام بازارهای مالی این کشور شد و قیمت جهانی کالاهای مختلف از جمله نفت و طلا را افزایش داده است .

بر این اساس، بن برنانکه رییس بانک مرکزی آمریکا نیز بر این باور است که اجرای سیاستهای انبساطی پولی به تنهایی نمی تواند مشکلات اقتصادی این کشور را حل و فصل کند .

براساس این گزارش، بانک مرکزی آمریکا قصد دارد هر ماه 40 میلیارد دلار اوراق قرضه خریداری کند تا وضعیت اقتصادی این کشور بهبود یافته و نرخ بیکاری کاهش یابد .

بانک مرکزی آمریکا هنوز نتوانسته است علی رغم اجرای سیاستهای انبساطی در چهار سال اخیر اقتصاد این کشور را به طور کامل از بحران مالی و اقتصادی 2008 میلادی نجات دهد .

نرخ بیکاری آمریکا از فوریه 2009 میلادی تاکنون بالاتر از 8 درصد است که این مساله پس از جنگ جهانی دوم تا کنون بی سابقه است .

به گزارش سایت طلا به نقل از این پایگاه خبری، کارشناسان اقتصادی براین باورند بهبود رشد و رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری در آمریکا نیازمند اجرای سیاستهای محرک مالی نیز خواهد بود .

باراک اوباما رییس جمهور آمریکا بر این باور است که اجرای سیاستهای انبساطی و تزریق 2 تریلیون دلار به اقتصاد این کشور موجب حفظ 2 میلیون فرصت شغلی شده است . /م
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد