اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

بحران مالی یورو آلمان را در آستانه رکود اقتصادی قرار داد + فیلم

سایت طلا : ادامه بحران مالی و بدهی منطقه یورو آلمان بزرگترین اقتصاد اروپا را در آستانه رکود اقتصادی قرار داده است .


به گزارش سایت طلا به نقل از شبکه یورو نیوز ، وزارت اقتصاد آلمان در تازه ترین گزارش خود هشدار داد خطرات زیادی رشد اقتصادی آلمان را تهدید می کند .

کاهش چشمگیر سفارشات صنعتی ، تولیدات کارخانه های صنعتی ، افت صادرات و واردات و خرده فروشی در آلمان چالشهای زیادی را برای رشد و رونق اقتصادی این کشور به وجود آورده است .

آمارهای مربوط به نرخ تورم آلمان در ماه جولای نیز نشانگر کاهش رشد اقتصادی این کشور بوده است .

هزینه زندگی در آلمان در ماه جولای نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 درصد رشد داشته است . بر این اساس ، تاثیرات منفی بحران مالی منطقه یورو موجب تشدید نگرانیها نسبت به خطر رکود اقتصادی آلمان در شش ماه دوم 2012 میلادی شده است .

روبرت هالور کارشناس ارشد اقتصادی اروپا در این باره تاکید کرد صادرات و واردات آلمان به شدت کاهش یافته است ، اقتصاد جهانی عملکرد مناسب و خوبی ندارد و این مساله بر رشد اقتصادی کشورهایی مثل آلمان که به شدت به صادرات وابسته هستند تاثیر منفی زیادی خواهد داشت .

آلمان 40 درصد صادرات خود را به بازارهای منطقه یورو ارسال می کند و ادامه بحران مالی منطقه یورو تاثیر منفی زیادی بر صادرات این کشور خواهد داشت . کاهش رشد اقتصادی چین نیز تاثیر زیادی بر افت صادرات آلمان داشته است . آلمان هفت درصد صادرات خود را به چین انجام می دهد .

آلمان که هم اکنون با کمترین نرخ بیکاری در بیست سال گذشته روبرو شده است از سوی دیگر با خطر کاهش تعداد نیروی کار از سوی شرکتهای بزرگ این کشور روبرو شده است . /م

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد