اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

سارقان شيفته گردنبند طلا

دو راكب يك موتورسيكلت كه با حمله به زنان، گردنبند طلاي آنها را مي‌دزديدند، از سوي ماموران كلانتري 23 فرديس شهرستان كرج دستگير شدند.

به گزارش سایت طلا به نقل از جام‌جم، رسیدگی به این پرونده چندی پیش با شکایت زنی علیه دو پسر جوان به اتهام سرقت طلاهایش در دستور کار ماموران کلانتری 23 فردیس قرار گرفت.

شاکی گفت: در حال بازگشت به خانه بودم که یک موتورسیکلت بسرعت به من نزدیک شد و یکی از دو سرنشین آن با قاپیدن گردنبند طلایم، به همراه همدستش متواری شدند.

با اطلاعات به‌دست آمده از شاکی، چهره‌نگاری رایانه‌ای از دزدان فراری انجام و تحقیقات برای دستگیری آنها آغاز شد.

در مرحله بعدی، افراد دیگری نیز با حضور در کلانتری، شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند.

دزد طلا به ایستگاه آخر رسید

در حالی که تحقیقات در این‌باره ادامه داشت، چند روز پیش زن میانسالی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و خبر داد دو جوان که سوار یک دستگاه موتورسیکلت بوده‌اند، به وی حمله کرده و با قاپیدن گردنبند طلایش، متواری شده‌اند.

با اطلاعاتی که مالباخته در اختیار پلیس قرار داد، گشت انتظامی در محل حضور یافت و پس از تحقیق از شاکی به جستجوی دزدان فراری پرداخت‌ تا این‌که متوجه یک موتورسیکلت شد که راکب آن شباهت بسیاری به یکی از متهمان تحت تعقیب پلیس داشت بنابراین با اخطار به مرد جوان، از او خواستند تسلیم شود، اما او بسرعت از محل دور شد.

به این ترتیب تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد تا این که در خیابان بعدی، ماموران وی را دستگیر کردند. در بازرسی بدنی از متهم، گردنبند طلای زن سالخورده همراه یک انگشتر طلا و افشانه، کشف و ضبط شد.

اعتراف دزد طلا

متهم با انتقال به کلانتری، در بازجویی گفت: از چندی پیش من و دوستم با موتورسیکلت در محله‌های شهر پرسه می‌زدیم و با دیدن زن‌های تنها که از مرکز خرید بازمی‌گشتند یا در انتظار اتوبوس و تاکسی بودند، بسرعت به سمتشان رفته و با قاپیدن گردنبند طلایشان متواری می‌شدیم.

سرهنگ خیرخواهان، فرمانده انتظامی شهرستان کرج در این باره گفت: با اعتراف مرد جوان به ده‌ها فقره گردنبندقاپی توام با ایجاد رعب و وحشت برای بانوان،‌ او اکنون با قرار قانونی در بازداشت به‌سرمی‌برد.

وی با اشاره به این که دو همدست متهم نیز دستگیر شده‌اند، خاطرنشان کرد: این متهمان نیز گفته‌های همدستش را تائید و به جرم خود اعتراف کرده‌اند. خیرخواهان تصریح کرد: افرادی که در دام متهمان گرفتار شده‌اند، می‌توانند با حضور در کلانتری 23 فردیس از آنها شکایت کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد