اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بانک مرکزی ژاپن کمکی به افزایش بهای اونس نکرد

سایت طلا: بانک مرکزی ژاپن در جلسه ی روز جاری خود از ارائه ی هرگونه طرح جدیدی در زمینه تقویت شرایط اقتصادی در این کشور خودداری کرد.


به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، بانک مرکزی ژاپن در روز جاری جلسه ای را در جهت بررسی عملکرد خود طی یک ماه گذشته به اجرا رساند.

گزارشات به دست آمده از این جلسه گویای این موضوع می باشد که بانک مرکزی ژاپن با ارائه محرک های اقتصادی از سوی این بانک در جهت تقویت شرایط اقتصادی این کشور موافقت نکرده است. این بانک بر این عقیده است که شرایط بازارهای مبادلاتی این کشور در حالتی بحرانی قرار نگرفته است.
بنابراین نیازی به ارائه ی محرک های اقتصادی یا کاهش نرخ بهره ی بانکی از سوی این بانک وجود ندارد.

اما اولین اتفاقی که پس از اتخاذ این تصمیم از سوی بانک مرکزی ژاپن رخ داد، کاهش نقدینگی در بازارهای مبادلاتی این کشور گزارش شده است. این امر باعث شده است تا شاخص های سهام در بازارهای آسیا با کاهش رو به رو شوند.

لازم به ذکر است که بانک مرکزی ژاپن در حالی این تصمیم را گرفته است که بانک مرکزی آمریکا نیز شب گذشته از تصویب طرح خرید اوراق قرضه ی دولتی و افزایش نقدینگی در بازارهای این کشور خودداری کرد.

بنابراین شرایط به گونه ای رقم خواهد خورد که سرمایه داران به دلیل کاهش نقدینگی در بازارهای جهانی به فروش ذخایر طلای خود مبادرت خواهند ورزید که این امر کاهش بهای اونس جهانی طلا را به دنبال خواهد داشت./ح

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد