اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بانک مرکزی آمریکا علاقه ای به ارائه محرکه اقتصادی ندارد / اونس طلا کاهش یافت

سایت طلا : اونس جهانی طلا با رویکرد منفی بانک مرکزی آمریکا نسبت به ارائه محرک های اقتصادی جدید با سیری نزولی رو به رو شده است و این احتمال وجود دارد که این روند نزولی نیز ادامه داشته باشد.


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، بانک مرکزی آمریکا شب گذشته در حالی جلسه دیگری را مبنی بر رسیدگی به طرح تقویت شرایط اقتصادی در این کشور را به اجرا رسانده است که گویا اعضای شرکت کننده در این جلسه علاقه ای به ارائه محرک های اقتصای در آمریکا نداشته و معتقدند به آن اندازه که دیگران فکر می کنند اوضاع وخیم نمی باشد و در نتیجه نیازی به ارائه طرح هایی در جهت تقویت اقتصادی این کشور احساس نشده است.

از این رو اونس جهانی طلا با اعلام 00:36 دقیقه به وقت لندن به بهای 1575 دلارو 29 سنت در هر اونس رسید . لازم به ذکر است که بهای اونس جهانی طلا ، شب گذشته با کاهش رو به رو شد و به بهای 1566 دلار در هر اونس رسید.

لازم به ذکر است که با بروز شرایط حاصله، یکی از موسسات پیش بینی کننده قیمت جهانی طلا ، بهای این فلز ارزشمند را در سال 2012 با کاهش عنوان کرده است . این موسسه میانگین بهای اونس جهانی طلا در سال جاری میلادی را از 1765 دلار در هر اونس به 1680 دلار در هر اونس کاهش داده است. همچنین این موسسه بهای اونس نقره را از 33 دلار و 50 سنت به 30 دلار و 50 سنت در هر اونس کاهش داده است.

بانک مرکزی آمریکا اجرای طرح خرید اوراق قرضه دولتی (QE3) را غیر ممکن و دور از دسترس نمی داند ، اما یکی از شرایط اجرای این طرح را در وخیم تر شدن اوضاع اقتصادی در این کشور متصور شده است . چرا که با اجرای این طرح سطح تورم با افزایش چشمگیری در این کشور رو به رو خواهد شد./ح
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد