اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش بهای نفت در بازارهای آمریکا

سایت طلا : بهای نفت در بازارهای آمریکا با پشت سر گذاشتن روندی نزولی در هفته ی گذشته سرانجام افزایش یافت و به مرز 85 دلار در هر بشکه رسید.

به گزارش سایت طلا به نقل از آسوشیتدپرس ، بهای نفت در بازارهای آمریکا پس از اعلام افزایش احتمال ارائه محرک های اقتصادی از سوی بانک مرکزی آمریکا با افزایش رو به رو شده است .
رشد این احتمال از آن جایی ناشی شده است که نرخ بیکاری در آمریکا نسبت به ماه های گذشته تغییری نکرده است.

بر اساس آخرین گزارشی که وزارت کار آمریکا ارائه کرده است ، بازار کار این کشور در ماه گذشته به چیزی در حدود 100 هزار شغل جدید نیاز دارد، اما تنها 80 هزار فرصت شغلی به وجود آمده که کمتر از حد پیش بینی شده می باشد . همین امر این احتمال را به وجود آورده است که بانک مرکزی آمریکا نسبت به افزایش میزان نقدینگی در بازارهای مبادلاتی این کشور مبادرت ورزد.

در هفته ی گذشته بانک مرکزی چین و اروپا طی اقدامی میزان وام های پرداختی خود را با کاهش رو به رو ساختند تا شاید از این طریق بتوانند به شرایط اقتصادی این مناطق سرو سامان دهند.

کارشناسان در این باره نظری متفاوت دارند. آن ها بر این عقیده اند که علی رغم تلاش بانک های مرکزی چین و اروپا در جهت تقویت شرایط اقتصادی در جهان ، نمی توان این انتظار را داشت که در صورت عدم توافق بانک مرکزی آمریکا با اجرای این طرح ها در کشور خود ، تغییری در شرایط اقتصادی جهان ایجاد شود. بنابراین بانک مرکزی آمریکا از نقش مهمی در این باره برخوردار خواهد بود.

لازم به ذکر است که بهای نفت خام در بازار نیویورک با 35 سنت افزایش به 84 دلار و 80 سنت در ازای هر بشکه رسید و از سویی دیگر نفت برنت دریای شمال نیز با کاهش 1/83 دلاری به 99 دلار و 17 سنت در بشکه رسیده است./ح


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد