اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رئیس کشوری اتحادیه طلا و جواهر : بازار سنتی به مرور از دور خارج خواهد شد.

سایت طلا : محمد کشتی آرای ، رئیس کشوری اتحادیه طلا و جواهر عنوان کرد : با ورود تجهیزات مدرن و پیشرفته ، بازار سنتی از دور خارج شده و به انزوا خواهد رفت.

محمد کشتی آرای ، رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در گفتگو با سایت طلا ضمن اشاره به ورود سیستمها وتجهیزات جدید به بازار طلا گفت : ورود تکنولوژی جدید به بازار طلا ، طی سالهای اخیر ، بیشتر در خدمت مصرف کنندگان و مردم عادی بوده و ورود این تکنولوژیها به مردم ارائه خدمات فراوانی ارائه داده است و بینش مردم را در زمینه طلا وجواهر بالا برده است.

وی افزود : ورود سیستم های گویای اعلام قیمت باعث شده تا مردم در جریان قیمت ها و نوسان آن قرار گیرندو داد و ستد در این بازار به راحتی انجام شود و بعضا این داد و ستدها نیز افزایش یابد.

رئیس کشوری اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد : در کنار این گسترش و افزایش آگاهی مردم ، به راه اندازی بورس کالا و فلزات از دو سال قبل ، و ورود مردم عادی به این بازار باعث توسعه حجم معاملات در بازار طلا شده است.

کشتی آرای خاطرنشان کرد : تجهیزات جدید و مدرن به سرعت در بازار طلا در حال ورود است و این در حالی است که در این بازار ، بازار سنتی و مدرن در کنار هم قرار دارند و افراد سنتی با ورود تجهیزات نو به مرور از دور خارج خواهند شد.

وی یادآور شد : بازار طلا به سوی بازار نو و مدرن پیش خواهد رفت و هر کس که بخواهد در این بازار ماندگار باشد باید به لوازم و سیستم های جدید مجهز شود.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد