اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

امسال به‌دنبال حفظ نرخ ارز دولتى و تعدیل تدریجى قیمت ارز در بازار غیر رسمى هستیم

وزیر امور اقتصادی و دارایی، سیاست ارزی دولت را در سال 91، حفظ نرخ ارز دولتی و تعدیل تدریجی قیمت ارز در بازار غیر رسمی اعلام کرد.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری ایسنا، سیدشمس الدین حسینی اظهار داشت: در سال 1391 یقیناً سیاست مدیریت ارزی را دنبال خواهیم کرد و سعی می کنیم عدد 1226 تومان را در بخش ارز حفظ کرده و نرخی را که حتی در بازار غیررسمی شکل گرفته، تعدیل کنیم.
وی تاکید کرد: باید فعالان اقتصادی افق قابل برنامه ریزی را برای فعالیتهای خود داشته باشند.
حسینی در ادامه گفت: البته شیوه اجرای این سیاست با توجه به مجموعه عوامل در مقایسه با سال 1390 به ویژه نیمه اول و سال 89 تفاوت خواهد داشت.
وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: با تغییر حضور بانک مرکزی در بازار ارز و شیوه حضور آن در آخرین ماه های سال گذشته، مشخص شد؛ می توان با سیاستهای دیگری بازار و یا به عبارتی نیازهای ضروری و واقعی را تحت پوشش قرار داد. همین سیاست نیز در سال جدید دنبال می شود.
حسینی تصریح کرد: در واقع آن چیزی که در سال 91 دنبال خواهیم کرد، این است که نیازهای اساسی و ضروری کشور، چه در بخش خانگی و مسائل مربوط به معیشت مردم و چه در بخش صنعتی، تولیدی، زیر بنایی و بخشهای اینچنینی با نرخ ارز مناسبی تامین کنیم.
وی، حمایت مجموعه دولت از این سیاست و از برنامه های بانک مرکزی را در سال 91 یادآور شد و گفت: در سالجاری سعی می شود انعطاف هایی نیز در بازار ایجاد کنیم تا بازار غیر رسمی هم ساماندهی شده و فعالان این بازار در قالب ارز مدیریت شده از سوی دولت، فعالیتهای خود را انجام دهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد