اونس طلا2316.59
مظنه15,236,000
18 گرم3,517,200
ارزش سکه34,326,708
قدیم (بهار)39,000,000
جدید (امامی)41,950,000
نیم24,800,000
ربع14,950,000

تردید در میان کارشناسان سایت کیتکو کماکان به چشم می خورد

نظرسنجی این هفته ی سایت کیتکو در حالی انجام شده است که تردید در میان کارشناسان سبب شده است تا برای نتیجه گیری در مورد اونس جهانی طلا در این هفته با اکثریت آرا رو به رو نشویم.

به گزارش سایت طلا به نقل از سایت کیتکو، در نظرسنجی این هفته ی سایت از میان 37 کارشناس 24 نفر اعلام آمادگی کرده اند که در این میان 11 نفر به افزایش، 8 نفر به کاهش و 5 نفر به عدم تغییر بهای اونس جهانی طلا در این هفته رای داده اند.
در این میان هر دو گروه برای بیان دلایل خود به تحلیل های تکنیکال رجوع می کنند. اما نکته ای که از صحبت های هر دو گروه می توان فهمید این است که بهای طلا در کوتاه مدت با افزایش رو به رو خواهد شد، اما پس از آنکه به سطح مقاومتی مورد نظر برسد با کاهش بسیار شدیدی رو به رو خواهد شد و در سطحی پایین تر از هفته ی گذشته مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

کن ماریسون یکی از تحلیل گران بازارهای مبادلاتی طلا بر این عقیده می باشد که رسیدن بهای اونس جهانی طلا به مرز 1627 دلار در هر اونس در هفته ی گذشته بسیاری از کارشناسان را متعجب ساخته است. کارشناسان برای بیان عوامل رسیدن بهای طلا به این سطح از دو دلیل استفاده کرده اند. یکی از دلایل، تحلیل های نمودار های فیبوناچی می باشد که تا به این لحظه در پیش بینی بهای طلا در بازارهای جهانی موفق بوده است. این نمودارها پیش تر پیش بینی کرده بودند که بهای طلا در بازارهای جهانی با افت شدیدی رو به رو خواهد شد. بهای طلا از ماه دسامبر تا به این لحظه با سیر نزولی قابل توجهی همراه بوده است.
یکی از دلایل دیگری که کارشناسان برای کاهش بهای طلا در هفته ی گذشته عنوان کرده اند این است که در این شرایط حتی فروشندگان این فلز ارزشمند نیز در این شرایط سر تعظیم فرود آورده اند.
اما در این میان 8 کارشناس وجود دارند که بر کاهش بهای طلا در این هفته نظر مثبت داشته اند. آنها بر این عقیده اند که بر اساس تحلیل های تکنیکال، طلا از توانایی لازم برای رسیدن به مرز 1700 دلار در هر اونس برخوردار نمی باشد و به روند نزولی خود ادامه خواهد داد./ح
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد