اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مازاد طلا پس از فروش صندوق بین المللی پول

فروش ذخایر طلا از صندوق بین المللی پول موجب به خطر انداختن بازار طلا ونگرانی تحلیلگران شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو، پس از اعلام بانک فدرال نسبت به افزایش نرخ بهره وام دهی، پیش بینی میشود بهای طلا در حدود 1100 دلار در هر اونس باقی بماند.
جان نادلر یکی از تحلیلگران سایت کیتکو اعلام کرد: اتفاقات اخیر در بازار جهانی عامل اصلی تقویت بهای دلار شده است ولی این موضوع وضعیت نرخ طلا را در خطر انداخته است.
در حال حاضر جان نادلر همانند دیگر ناظران طلا، در مورد تصمیمات صندوق بین المللی پول مبنی بر فروش 191 تن ذخیره طلای خود،صحبت میکند.

بر اساس این گزارش، جان نادلر افزود: وقایع اخیر در بازار جهانی این احتمال را به همراه دارد که بهای طلا صدمه ببیند و وضعیت بحرانی در بازار بوجود آورد، زیرا در حال حاضر بازار در حالت مازاد عرضه قرار دارد.
وی گفت: بانک فدرال با افزایش نرخ بهره وام دهی بانکها به هدف کمک به کشور های فقیر، گردش وجوه را در این بانک افزایش داده و این موضوع موجب رشد دلار در برابر یورو خواهد شد ولی بهای طلا را تحت فشار قرار میدهد.

شایان ذکر است، جان نادلر نوسانات بهای طلا را برای کوتاه مدت از 970 دلار در هر اونس تا 1170 دلار در هر اونس پیش بینی کرده است.
معاملات سلف طلا در روز جمعه برای تحویل فوری در بخش کامکس نیویورک در ماه آوریل 2 دلار و 8 سنت سقوط کرد و به 1115 دلار و 90 سنت رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد