اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد بهای سکه در یک هفته گذشته

سایت طلا: بهای طلا در هفته ای که گذشت سیر صعودی طی کرد ولی در آخرین روز این هفته علیرغم افت بهای طلا، رشد قیمت سکه متوقف نشد.


به گزارش سایت طلا، در روز پنج شنبه علی رغم نزول بهای طلا، بهای سکه با رشد توام بود، به طوریکه در این روز هر قطعه سکه بهار آزادی 2 هزار تومان افزایش یافت.

این گزارش حاکیست، سکه در اولین روز هفته نسبت به پنج شنبه گذشته کاهش یافت ولی در طول هفته روند صعودی را در پیش گرفت.
در روز شنبه بهای سکه بهار آزادی در طرح قدیم وامامی با 3000 و 3500 تومان کاهش در تبعیت از افت بهای طلا 280 و 261 هزار تومان به فروش رسید.
در روز دوشنبه تنها سکه طرح امامی 1 هزار تومان افزایش و در روز بعد هر دو طرح با رشد 2 هزار تومان، 282 و 246 هزار تومان در بازار به فروش رسیدند.
در روز چهارشنبه بازار، سکه بهار آزادی را با افزایش 1 و2 هزار تومان و در آخرین روز با رشد 2 هزار تومانی سکه طرح قدیم آن را به بهای 285 هزار تومان به فروش رساند.
اما سکه طرح امامی در این روز 1 هزار تومان کاهش به بهای 265 هزار تومان معامله شد.

بنابراین گزارش، نیم سکه نیز با افت 2 هزار تومان در بازار به بهای 132 هزار تومان به متقاضیان عرضه شد. در روز دوشنبه و سه شنبه در هر روز نیم سکه 500 تومان رشد یافت با رشد 1 هزار تومان در روز چهارشنبه بهای سکه به 134 هزار تومان رسید.که در آخر هفته 500 تومان کاهش یافت.

براساس این گزارش، ربع سکه در روز شنبه 500 تومان کاهش و به 67 هزار تومان رسید.
در روز سه شنبه با رشد همان 500 تومان مواجه و در روز بعد 500 تومان دیگر رشد یافت و به 68 هزار تومان رسید.
ربع سکه در آخرین روز 500 تومان کاهش یافت.

شایان ذکر است، اختلاف سکه طرح قدیم و جدید که طی چند هفته اخیر افزایش یافته بود در روز پنج شنبه هفته گذشته به اوج خود رسید و تفاوت این دو سکه در این روز به 20 هزار تومان رسید.

گفتنی است، فعالان بازار سکه، رکود در این بازار را تا آخر ماه صفر طبیعی ارزیابی می کنند و اظهار امیدواری میکنند که در ماه اسفند بازار سکه شاهد رونق و افزایش حجم معاملات باشد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد