اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیشبینی سایت کیتکو در مورد بهای طلا در این هفته

طلا در هفته گذشته با کاهش شدیدی همراه شد،اما سرانجام با افزایش به کار خود در هفته گذشته پایان داد و همین امر باعث شد که اکثر کارشناسان سایت کیتکو بر افزایش بهای طلا در این هفته رای مثبت دهند.

به گزارش سایت طلا به نقل از سایت کیتکو در پیشبینی بهای طلای این هفته سایت کیتکو از بین 31 کارشناس این سایت 22 نفر از آنها شرکت کردند که از میان این 22 کارشناس 14 نفر به افزایش و 8 نفر به کاهش بهای طلا در این هفته رای مثبت دادند.در این نظرسنجی افرادی از قبیل دلالان شمش طلا،پیشبینی کنندگان چارت های تکنیکال طلا و سرمایه گذاران بانک شرکت کردند.

14 نفر از کارشناسان به این علت که کاهش بهای طلا خیلی زود شکسته شد و روند نزولی طلا قطع شد در این هفته بهای طلا را با افزایش روبه رو می دانند.

به اعتقاد یکی از میدان بخش های سرمایه گذاری دلایلی از قبیل کاهش اعتبار پول های کاغذی در میان سرمایه داران و اینکه سرمایه داران سخت به این نوع سرمایه گذاری اعتماد می کنند و همچنین ایجاد تنوع بانک های خارجی بر نگهداری از سرمایه ها از طریق طلا،این فلز ارزشمند با افزایش بیشتری در این هفته رو به رو خواهد شد.

این عده از کارشناسان که افزایش بهای طلا را در این هفته پیشبینی کرده اند سطح حمایتی را از 1530 بع 1560 دلار در هر اونس افزایش داده اند و بر این عقیده اند که این سطح بر اساس طرح های تکنیکال می تواند حتی به 1640 دلار در هر اونس هم برسد.

اما در این میان مضران بر این عقیده اند که طلا نقش اساسی را در این باره بازی می کند.اگر دلار به سیر صعودی بخواهد ادامه دهد طلا با کاهش و اگر دلار به سیر نزولی ادامه داده طلا با افزایش در طولانی مدت رو به رو خواهد شد.

اما 8 نفر از کارشناسان بر کاهش بهای طلا نظر داده اند.این کارشناسان بر این عقیده اند که تقویت بهای دلار ادامه خواهد داشت و تجربه ای که بهای طلا در هفته گذشته به آن دچار شده بوده است در این هفته هم ادامه خواهد داشت.

در این باره مضران بر این عقیده اند که ادامه روند صعودی دلار دور از انتظار نمی باشد و حتی این احتمال وجود دارد که حتی طلا به پائین تر از 1500 دلار در هر اونس هم بیاید.آنها اعتقاد دارند که اگر بهای کالاهای اقتصادی دیگر با کاهش روبه رو شوند بهای طلا هم کاهش خواهد یافت.این موضوع از آنجایی ناشی شده است که بازار مبادلاتی نایمکس بهای نفت خام را با تنزل رو به رو دانسته است./ح
سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد