معرفی شرکت طلای New Guinea

معرفی شرکت طلای New Guinea

۱۲ پروژه طلا، مس، مولیبدن با حفاری ۶۲۰۰۰ متر برای تعیین محدوده گسترش کانی زایی و در ادامه بهره برداری از چهار حفاری در سال ۲۰۰۶ انجام پذیرفت . انتظار می رود که معدن اولیه دارای عیار بالا، کانی زایی قابل معدنکاری به صورت روباز، فرآوری به صورت لیچینگ در آن انجام شود. این شرکت فعالیت های اکتشافی و توسعه ای معادن را در گینه نو به انجام می رساند.
۵ پروژه در حال توسعه شرکت شامل Sinivit، Normanby، Sehulea، Mt Penck و Simuku بوده و خود مالک حداکثر سهام ها بوده و آزمایش هایی مهمی در زمینه حفاری و ترانشه زنی سطحی انجام داده است .چهار پروژه اولیه مربوط به طلا و پنجمین پروژه مربوط به مس- مولیبدن همراه با فلزات دیگر بوده است.

برنامه های شرکت برای تعیین سریع ذخایر و توسعه معادن تا معدنکاری به منظور گسترش چهار پروژه طلا بوده است. برای پروژه Sinivit مجوز معدنکاری و زیست محیطی داده شد و توسعه معدن آغاز گردید. در نیمه دوم سال ۲۰۰۶ انتظار می رود ساختارها کامل گردد و تولیدات از اواخر همان فصل و اوایل فصل سوم ۲۰۰۶ آغاز گردد. حفاری این ذخایر در فصل دوم سال ۲۰۰۶ آغاز خواهد شد.
این شرکت سرمایه گذاری بیش از ۵۰% در هفت پروژه دیگر انجام داده است. پنج تا این هفت پروژه بوسیله خود شرکت و با سرمایه گذاری مشترک شرکت Vangold Resources انجام پذیرفت و دو پروژه دیگر به ترتیب بوسیله شرکت های Vangold Resources و Celtic/Triple Plate Junction مورد سرمایه گذاری قرار گرفتند.

نتایج اقتصادی
در طول سال ۲۰۰۵ شرکت:
درحدود ۲۰۰۰۰۰ سهم عادی از شرکت دیگر با ارزش ۷۴۰۰۰ دلار به عنوان پرداخت برای مواد معدنی، که ۲۰۰۰۰ سهم (۷۴۰۰ دلار) به عنوان قسمت سوم هزینه ها پرداخت شد.
در طول سال ۲۰۰۴ شرکت:
۱۴۰۰۰۰۰ سهم عادی با ارزش ۷۴۷۵ دلار برای بدست آوردن ۵۰ درصد Kanon منتشر کرد.
دریافت ۲۰۰۰۰۰ سهم عادی شرکت دیگر با ارزش ۱۰۴۰۰۰ دلار برای پرداخت مواد معدنی، که ۲۰۰۰۰ سهم ( با ارزش ۱۰۴۰۰ دلار) به عنوان قسمت سوم هزینه ها پرداخت گردید.
۱۵۰۰۰۰ سهم عادی با ارزش ۶۷۵۰۰ دلار برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شد.

پروژه ها
پروژه طلای Sinivit
پروژه Normanby
پروژه Sehulea
پروژه Simuku & Mt Nakru
پروژه Mt. Penck
پروژه Allemata
پروژه Bismarck
کانسار Tekim
کانسار Semben
پروژه Fergusson
پروژه Yup River
پروژه Crater Mountain
پروژه Feni/g



منبع : پایگاه ملی داده ها

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها