اونس طلا2153.49
مظنه14,141,000
18 گرم3,264,400
ارزش سکه31,859,673
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

پنج راه افزایش موفقیت در محیط شغلی

زمانی که شغلی را به دست آورید ، هر چه در توان دارید انجام می دهید تا بتواند در آن به موفقیت برسید.


شماری از عوامل می توانند در موفقیت یا عدم موفقیت شما در محیط شغلی موثر باشند ، اما می توانید با دنبال کردن موارد مهم و اساسی ذیل شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

1- کار خود را به درستی انجام دهید

برای آن که اطمینان حاصل کنید کار خود را به درستی انجام داده اید باید مطمئن شوید همه وظایفی را که بر عهده شما نهاده شده است به خوبی درک کرده اید. قبل از آغاز یک کار، کارفرمایتان باید فهرستی از شرح وظایف شما را در اختیارتان قرار و شمار را آموزش دهد .

سوال بپرسید و موثرترین روش ممکن را برای انجام کار خود پیدا کنید. زمانی که مرتکب اشتباهی شدید از آن درس بگیرید نه این که بار دیگر آن را تکرار کنید. هر از چند گاهی به شرح وظایف خود مراجعه کنید تا تمرکز خود را بر کار از دست ندهید. اگر به آنچه که انجام می دهید افتخار کنید سبب رضایتمندی خود و کارفرمایتان خواهید شد.

2- از قوانین تبعیت کنید

سیاست های کارفرما را درک و دنبال کنید. وظیفه شما آموختن و دنبال کردن قوانین و مقررات کارفرمایتان است. زمانی که سوالی برایتان پیش آمد به قوانین مراجعه کنید. اگر نتوانستید پاسخی برای سوالتان بیابید به مسئول مربوطه مراجعه کنید . این کار امکان ارتکاب اشتباهات ناشی از بی دقتی را کاهش می دهد.

3- مودب و فروتن باشید

اعتماد به نفس داشته باشید ، لبخند بزنید و رفتاری دوستانه را در پیش بگیرید زیرا در پیش گرفتن چنین رویکردی سبب می شود روابط کاری خوبی با مسئول، همکاران و مشتریان برقرار کنید. تلاش کنید دوستانه برخورد کنید اما مراقب باشید شما برای کار کردن در آن محیط حضور دارید و نه دوست یابی. خوش مشرب بودن خوب است اما همواره رویکرد حرفه ای خود را حفظ کنید.

4- در کار تیمی حضوری فعال داشته باشید

در فضای کار جمعی یک شنونده فعال باشید. با این کار مسئول و همکاران شما احساس خواهند کرد شما برای دیدگاه هایشان ارزش قایل هستید. با این حال، از به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص خود با دیگران واهمه نداشته باشید . کارفرمایان خواهان استخدام کارمندانی خلاق هستند که از دستورالعمل ها پیروی می کنند ، به انتقادات سازنده پاسخ می دهند و اهل همکاری هستند. به هنگام حضور در جلسات و رویدادهای اجتماعی مرتبط با شرکت مربوطه این موارد را مد نظر داشته باشید.

5- در پی یافتن یک مشاور برای خود باشید

همکاری با تجربه را به عنوان مشاور خود انتخاب کنید. مشاوران به بهبود توانمندی های شما کمک می کنند . آنها می توانند توصیه هایی در اختیار شما قرار دهند، پیشنهاداتی به شما ارائه کنند و اغلب نیز شنوندگانی خوب هستند. برای یافتن یک مشاور نخست باید نقاط ضعف خود را شناسایی کنید. سپس افرادی را بیابید که در این زمینه ها کاربلد هستند ، آنهایی که مورد تحسین شما هستند و آنهایی که تخصص لازم را دارند. با رفتاری دوستانه آغاز کنید و گاهی اوقات سوالات خود را از آنها بپرسید و سپس بتدریج در پی برقراری ارتباطی قوی با آنها بر آیید.

در نهایت ، اگر در پیدا کردن مشاوری برای خود به مشکل برخوردید کمک گرفتن از یک سازمان حرفه ای را مد نظر قرار دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد