اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آرامش در بازار / طلا در انتظار انتشار متن بیانیه

سایت طلا : در حالی که بهای طلا در بازار های جهانی با ثبات نسبی همراه شده، قیمت سکه و طلا نیز امروز چهارشنبه در بازار تهران تغییر چندانی نکرده است.



به گزارش سایت طلا، علیرغم رشد اندک نرخ دلار در بازار آزاد ، بهای سکه و طلا در بازار تهران امروز ( چهارشنبه 30 اردیبشهت) به تبعیت از ثبات نرخ طلای جهانی تغییر چندانی نداشته است.

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در مبادلات امروز چهارشنبه در بهای 940 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز گذشته ثابت و بدون تغییر باقی مانده است.

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار نیز امروز بدون تغییر 416 هزار تومان داد و ستد شد و هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز در بازار 96 هزار تومان قیمت خورده است.

گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 473، 263 و 180هزار تومان معامله شده است.

امروز بهای نیم سکه و نرخ ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 2 هزار تومان کاهش یافته، اما قیمت سکه گرمی ثابت و بدون تغییر باقی مانده است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا بدون تغییر 3298 تومان عرضه می شود. هر یورو نیز امروز در صرافی ها با کاهش 36 تومانی به 3693 تومان رسیده و هر درهم با افت دو تومانی 903 تومان قیمت خورده است.

و اما قیمت طلا در بازار جهانی پس از کاهش شدید در روز گذشته به علت تقویت ارزش دلار و ارزش سهام در بازارهای بورس، امروز در اطراف کمترین قیمت خود طی یک هفته اخیر در نوسان است.
هر اونس طلا اکنون در بازارهای جهانی در محدوده 1211 دلار داد و ستد می شود.

بر اساس گزارش سایت طلا، با تقویت ارزش دلار به بالاترین قیمت در 2 هفته گذشته، تقاضا برای طلا کاهش یافته است.
از عوامل دیگر تقویت ارزش دلار، انتشار آمارهای قوی از بخش مسکن آمریکا بود که سبب شد تا امید به افزایش زودهنگام نرخ بهره در این کشور بار دیگر جان بگیرد.

این عامل موجب شده است تا تاجران بازار طلا بیش از پیش بر نتایج نشست پیشین بانک مرکزی آمریکا برای یافتن سرنخ‌هایی در مورد چشم انداز نرخ بهره بانکی این کشورکه امروز چهارشنبه منتشر می‌شود، تمرکز کنند./الف


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد